Budget toppers en missers.

9 Apr

We besteden een beetje weinig aandacht aan budget, daar moest verandering in komen ! Hier laat ik een paar van mijn favoriete budget producten zien en wat dingen die wat mijn betreft de plank helemaal missloegen.

Hopelijk vinden jullie het leuk, willen jullie ook nog een zelfde soort filmpje van drogisterij make-up zien ?

Liefs,

Nina

8 Reacties to “Budget toppers en missers.”

  1. sanne 13 april 2012 bij 13:09 #

    Budget is zo lekker goedkoop altijd, mega tof!

    • nivabeauty 13 april 2012 bij 13:11 #

      Dat vind ik ook zo fijn aan budget, als je weet welke producten goed zijn heb je meestal ook hele fijne producten !
      Dank je wel !
      Liefs,
      Nina

  2. amber 9 april 2012 bij 20:29 #

    Leuk filmpje!
    Ik heb dat oogpotlood van essence ook en ik heb dus het zelfde probleem.(alleen dan zwart)
    En hij loopt ook heel snel uit.
    XX

    • nivabeauty 10 april 2012 bij 17:25 #

      Dankjewel,
      ja de Essence oogpotloodjes zijn geen grote hit. Ik heb hem nooit op mijn ooglid goed gekregen, maar als ze ook nog uitlopen zijn ze nog erger dan ik dacht !
      Liefs,
      Nina

  3. Amber 9 april 2012 bij 11:21 #

    Leuk filpmje!

  4. deijsprinses 9 april 2012 bij 11:16 #

    Ik heb die smokey eye trio met de bruine tinten ook. Vind hem best goed!

    • nivabeauty 9 april 2012 bij 11:39 #

      Ik ben er ook erg blij mee !
      Leuk dat jij hem ook fijn vind.
      Liefs,
      Nina

Geef een reactie

