Tag: Let’s get very personal !

6 Apr

Eva heeft deze Tag al ingevuld, het leek me wel leuk om dit ook te doen !

Dit wordt heel persoonlijk! Ben je er klaar voor?
Ja hoor, ik ben er helemaal klaar voor.

 

Wanneer is de laatste keer dat je echt gebroken was? (emotioneel)
Ik denk eergister, het  ging even niet goed met leren en privé waren er ook wat problemen. Ik heb me hier wel snel weer over heen kunnen zetten.

Heb je ergens zin in op dit moment? (eten)
Kauwgom, maar hier heb ik eigenlijk altijd zin in.

Als je een iemand bij je mocht hebben op dit moment, wie zou dat zijn?
Nou ik zou het natuurlijk leuk vinden als mijn vriendinnen hier waren, ook mijn vader zou ik graag weer willen zien.

Zou je liever tien kinderen hebben of geen kinderen?
Tien is teveel, twee op zijn hoogst denk ik. Nee doe dan maar geen.

Wat hoor je op het moment van schrijven?
Een vliegtuig dat overvliegt.

Staat je bed tegen meer dan een muur aan?
Mijn bed staat met zijn hoofd en linkerzijkant tegen een muur aan, in een hoekje dus.

Waar denk je op dit moment aan?
Aan hoe ik lekker kan gaan zitten voor deze tag.

Sta jij altijd klaar voor je vrienden?
Ik probeer er natuurlijk altijd voor ze te zijn. Ook omdat ik weet dat ze er ook voor mij zijn. Maar ik weet niet hoe mijn vriendinnen het ervaren.

Wie is de laatste persoon die jou heeft zien huilen?
Mijn moeder.

Wat doe jij altijd als je nerveus bent?
Ik probeer rustig te blijven ademen en meestal ga ik in Eva’s arm knijpen, tenminste als het om een belangrijk cijfer gaat haha. Arme Eva..  

Wees eerlijk, vind jij mensen in het algemeen leuk?
Moeilijk, de ene persoon is natuurlijk de andere niet. Maar over het algemeen vind ik het leuk om met mensen te zijn. Met leuke mensen, nou wat een ingewikkelde vraag. Laten we zeggen : bijna altijd.

Is er iemand die jou volledig begrijpt?
Mijn moeder en een paar vriendinnen begrijpen me. Eva en ik hoeven soms niks te zeggen of we weten wat de ander bedoeld. Erg handig (:

Heb je op dit moment een reden om te lachen?
Niet heel erg, maar ik heb ingesteld dat als ik een bericht op mijn mobiel krijg je het geluidje van Perry het vogelbekdier hoort, dat ging net af. Haha

Heeft iemand jou wel eens verteld dat die persoon jou voor geen goud kwijt wil?
Nou je kent natuurlijk wel de berichtjes van “wjnmk” enzo, maar die niet meegeteld hebben mensen het niet letterlijk gezegd, maar wel zo ongeveer.

Zou je gelukkiger zijn als het leven een “rewind”-knop zou hebben?
Soms zeg ik weleens dingen die er heel anders uitkomen dan bedoeld, dit heeft Eva al veel lachmomenten opgeleverd. Maar ook kwetsende dingen die niet zo bedoeld waren, ja soms zou ik het heel handig vinden.

Vertel jij je ouders alles?
Net als Eva, niet alles maar wel veel. Ouders zijn vaak goede therapeuten.

Zou het jou uitmaken als je vriend zou roken?
Ingewikkeld, ik zou proberen hem te laten stoppen. Ik zou in ieder geval niet zelf gaan roken, maar het uitmaken is ook meteen zo’n grote stap. Hangt er denk ik vanaf hoeveel hij rookt.

Heb je het gevoel dat je binnenkort gekwetst gaat worden door iemand?
Geen idee, dat soort dingen voel, helaas, niet.

Kan je je herinneren wie je op deze dag, vorig jaar leuk vond?
Ja, niemand niet zo interessant dus.

Denk je meer aan het verleden, het heden of het hier en nu?
Ik probeer met keuzes die ik maak ook te denken aan de gevolgen die het zou kunnen hebben. Ik kan met Eva uren kletsen over wat we wel of niet kunnen doen. Ook denk ik wel vaak aan vroeger, aan gebeurtenissen en of mensen.

Hoeveel uur slaap krijg je gemiddeld per nacht?
Soms meer dan de andere keer, meestal zo rond de 7 à 8 uur. Ik ben geen goede inslaper.

Ben jij makkelijk om mee om te gaan?
Soms wel soms niet, denk ik. Ik kan heel gestressd zijn, heel raar doen maar ook heel serieus en rustig zijn. Het hangt er voor mij heel erg vanaf met wie ik ben. Als ik bij die persoon mezelf kan zijn, is het makkelijker dan als je me nog niet zolang kent. Dit is wel een moeilijke vraag om over mezelf te zeggen.

Haat jij de persoon waarmee je voor het laatst een gesprek hebt gehad?
Nee, want dit was met mijn moeder.

Wat heb je voor het laatst gedronken?
Een kopje thee bij het ontbijt (:

Welk soort bed heb jij?
een eenpersoonsbed. Heel saai met twee enorme lades eronder waar ik al mijn knuffels en oud speelgoed bewaar. Ik zou graag een tweepersoonsbed hebben.

Hou je van de regen of haat je het?
Vreselijk om in te fietsen of lopen, maar leuk om naar te kijken als je binnen zit. Het geeft me een knus en droog gevoel haha. Maar natuurlijk zou ik graag een zonnetje zien.

Heb je ooit iets gedaan terwijl je altijd tegen jezelf had gezegd dat je het nooit zou doen? Zo ja, wat is dat?
Ik ben nu hard aan het nadenken, veel kleine dingen maar echt grote niet. Maar het is wel eens voorgekomen dat iemand me heeft overgehaald, maar echt iets bijzonders.. nee.

Zien mensen jou als optimist of pessimist?
Ik kan klagen tot ik een ons weeg, en ik kan onwijs vrolijk zijn en buikpijn krijgen van het lachen. Ik sta over het algemeen wel goed in het leven, maar ik ben vaak onzeker over mijn eigen prestaties. Hierdoor ben ik soms ook wat minder optimistisch.

Met wie heb je als laatste in de auto gezeten, op je familie na?
Poe dat ik lang geleden, ehm ik denk misschien bij een vriendin en haar vader. Maar echt, ik zou het niet weten.

Wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien, en met wie heb je die film gezien?
Ik denk dat dat The Rum Diary was, met Johnny Depp. Hier ging ik heen met mijn moeder, best een leuke film. Wel een beetje aparte stukjes ..

Ben je een keer gekwetst door iemand waarvan je nooit verwacht had dat die je zou kwetsen?
Ja niet supererg, maar wel dat ik me even niet fijn voelde met die persoon.

Je ouders zijn op vakantie. Zou je een groot feest geven?
Misschien wat vriendinnen uitnodigen, maar ik ben meer iemand die naar iemand anders’ feestje gaat.

Spendeer je je weekend liever bij een concert of in de discotheek?
Ik vind het leuk om weer een naar een discotheek te gaan, maar omdat ik op het moment niet zo in de stemming daarvoor ben toch een concert.

Heb je het idee dat je vaak voor hetzelfde soort type jongen valt?
Niet zo zeer de macho’s, meer de wat rustigere. Maar ook weer niet de nerds. Ik denk dat het vaak mensen zijn die gewoon heel aardig zijn en er leuk uit zien.

Heb je ooit een grapje over iemand gemaakt wat die persoon aan het huilen maakte?
Niet echt huilen, al doet Eva soms alsof (;, maar wel iets wat niet goed viel. Ik probeer altijd uit te kijken met wat ik zeg.

Denk je dat je teveel aandacht aan je uiterlijk besteed?
Ik ben er wel mee bezig, maar niet zo lang. 5 à 7 minuutjes in de ochtend en na het douchen ben ik wel lang met mijn haar bezig. Ik heb namelijk dik haar, wat moeilijk is om droog te föhnen.

Ben jij snel jaloers?
Ik heb snel het gevoel dat mensen me in de steek zullen laten. Maar meestal laat ik het niet heel erg merken. Al merken mensen die écht dicht bij me staan het meestal wel.

Heb je de afgelopen week kleding gekocht?
Nee.

Mis je iemand op dit moment? Zo ja, wie?
Eigenlijk niet heel erg, alleen een vriendin die ik maar heel af en toe zie.

Laatste persoon die jou aan het huilen heeft gemaakt?
Op een keer te echt nephuilen met Eva na, niet echt iemand. Ik denk dat het gewoon soms in het algemeen teveel word.

Maakt de gedachte aan je ex je woedend?
Nee, maar ook niet blij.

Wat doe je morgen?
Morgen is het zaterdag en ga ik lekker opruimen, Pasen vieren en leren. Niks interessants. Maar goed, dat moet ook eens kunnen.

Ben jij zo’n persoon die om de haverklap een nieuw vriendje heeft?
Nee, totaal niet.

Is er iemand die jij graag zou willen zien op dit moment?
Ehm, ja mijn vriendinnen. Verder niet echt iemand.

Heeft je ex je ooit bedrogen?
Nee.

Houd je van suikerspinnen?
Ja.

Wie was de laatste persoon waarmee je een serieus gesprek hebt gevoerd?
Eva en mijn moeder.

Ben je ooit tegen iemand aan in slaap gevallen?
Ja.

Hoe was je week? Geef een cijfer van 1 tot 10.
Veel toetsen, lange dagen. Maar nu heerlijk Pasen dus ik geef hem een 8.

Heb je een vriend van het andere geslacht waarmee je goed kan praten?
Niet echt, helaas.

Wat deed je gisteravond om twaalf uur?
Ik staarde naar mijn wekker, ik kon niet slapen.

Wat is je stemming op dit moment?
Ik ben moe haha, ik werd om half 8 wakker terwijl ik vrij ben. Verder goed, ik ga zo naar een vriendin toe.

Wie was de eerste persoon tegen wie je praatte vandaag?
Mijn moeder.

Is er de afgelopen maand iets gebeurd wat je heel erg blij maakt?
Leuke tijd gehad met vriendinnen, en goede cijfers terug gekregen. Heerlijk.

Heb je met iemand gepraat tot je in slaap viel gisteren?
Nee.

Wie moet beginnen met een kus? Het meisje of de jongen?
Maakt niet zoveel uit, maar ik vind het wel leuk als de jongen begint.

Heb je plannen voor dit weekend?
Uitrusten, Pasen vieren en opruimen en leren. Niet echt heel interessant.

Zo dit was het, misschien kunnen jullie de Tag ook invullen. Hopelijk vonden jullie het leuk !

<3 Nina.

Geef een reactie

