Tag; let’s get very personal

5 Apr

Ik zag deze tag al op meerdere blogs voorbij komen wn besloot hem zelf ook te beantwoorden. Misschien wil Nien hem ook nog invullen, maar dat weet ik niet. Ik vind het leuk als jullie meer over mij te weten komen, en dit is natuurlijk de perfecte manier; de let’s get very personal tag!

Dit wordt heel persoonlijk! Ben je er klaar voor?
Ik ben er helemaal klaar voor!

Wanneer is de laatste keer dat je echt gebroken was? (emotioneel)
Een paar maandjes geleden , denk ik. Ik zat een beetje in een dipje toen, privé en school liep niet lekker, en ik liep al een paar dagen met een rotgevoel rond. Uiteindelijk werd het me allemaal even te veel.

Heb je ergens zin in op dit moment? (eten)
Niet echt, maar ik kan altijd wel wat chocola gebruiken ;).

Als je een iemand bij je mocht hebben op dit moment, wie zou dat zijn?
Ik ben al de hele dag met mensen om me heen en vind het juist wel fijn dat ik na een lange dag even in mijn eentje kan uitrusten. Maar anders zou ik wel zin hebben iets leuks te gaan doen met mijn vriendinnen.

Zou je liever tien kinderen hebben of geen kinderen?
Ik wil graag kinderen later, maar 10 is echt veel te veel. Dan liever helemaal geen!

Wat hoor je op het moment van schrijven?
Mijn vader en een vriend van hem die beneden voetbal zitten te kijken.

Staat je bed tegen meer dan een muur aan?
Mijn bed staat net het hoofdeinde tegen een muur aan.

Waar denk je op dit moment aan?
Aan hoe ik de kussens zo kan leggen, dat ik lekker zit en niet met mijn rug tegende muur aan.

Sta jij altijd klaar voor je vrienden?
Dat vind ik moeilijk te zeggen van mezelf. Natuurlijk probeer ik wel altijd voor vriendinnen klaar te staan, ik vind het heel belangrijk er voor ze te zijn, maar ik kan niet zeggen hoe zijn dat ervaren.

Wie is de laatste persoon die jou heeft zien huilen?
Mijn moeder.

Wat doe jij altijd als je nerveus bent?
Ik weet het eigenlijk niet, daar let ik niet echt op. Maar volgens mij wordt ik dan een beetje rood en bibberig. Ook gaat mijn stem wat trillen.

Wees eerlijk, vind jij mensen in het algemeen leuk?
Ja, ik hou van mensen. Mensen hebben allemaal zo hun vervelende eigenschappen, maar ik ben er zelf ook één ! Natuurlijk vind ik niet elk mens even leuk, maar er zijn weinig mensen die ik echt TOTAAL NIET leuk vindt. En ja, die vervelende eigenschappen… Dat is menselijk! ;)

Is er iemand die jou volledig begrijpt?
Mijn beste vriendinnen en ouders komen aardig in de buurt, maar zelfs ik begrijp mezelf nooit volledig.

Heb je op dit moment een reden om te lachen?
Niet heel erg, ik zit gewoon rustig in m’n eentje deze tag in te vullen. Al vind ik sommige vragen best grappig!

Heeft iemand jou wel eens verteld dat die persoon jou voor geen goud kwijt wil?
Niet letterlijk, maar wel iets wat zo’n beetje hetzelfde betekent.

Zou je gelukkiger zijn als het leven een “rewind”-knop zou hebben?
Ik ben echt zo’n persoon die dat wel kan gebruiken! Ik doe of zeg vaak dingetjes waarvan ik achteraf denk; ai, dat had ik beter niet kunnen zeggen. Maarja, daar leer je natuurlijk ook weer van.. Of het me echt gelukkig zou maken weet ik niet, maar handig is het zeker!

Vertel jij je ouders alles?
Wat valt er onder ‘alles’? Ik vertel ze veel, maar vertel echt niet álles.

Zou het jou uitmaken als je vriend zou roken?
Moeilijk. Roken is ontzettend slecht voor je en ik vind het heel vies, maar ik weet niet of ik het daardoor meteen definitief uit zou maken. Wel zou ik proberen hem over te halen te stoppen.

Heb je het gevoel dat je binnenkort gekwetst gaat worden door iemand?
Geen idee.

Kan je je herinneren wie je op deze dag, vorig jaar leuk vond?
Ja, niemand mamelijk. Saai hé? ;)

Denk je meer aan het verleden, het heden of het hier en nu?
Ik denk veel aan vroeger, maar vind het ook leuk te fantaseren over de toekomst. En natuurlijk leef ik ook gewoon in het heden, ik probeer gewoon in het ‘nu’ te denken, ook met de keuzes die ik maak.

Hoeveel uur slaap krijg je gemiddeld per nacht?
Dat verschilt. Meestal rond de 8 uur.

Ben jij makkelijk om mee om te gaan?
Pfoe, nee. Soms snap ik mezelf niet eens, ik heb dan ook respect voor mijn vriendinnen die altijd lief voor me zijn en me gewoon lekker raar laten doen, want ik praat soms ontzettende onzin, wil de ene keer dit en een dag later dat , stress enorm zonder reden en ben de ene keer heel lief en kom daarna perongeluk wat bot over. Nee, makkelijk en ik niet, maar ik denk dat maar weinig mensen dat zijn.

Haat jij de persoon waarmee je voor het laatst een gesprek hebt gehad?
Nee, en dat is maar goed ook, mijn laatste gesprek was namelijk met mijn vader.

Wat heb je voor het laatst gedronken?
Dubbel Friss en een kop thee.

Welk soort bed heb jij?
Een eenpeesoonsbed, zonder ‘rand’ zegmaar, gewoon een soort matras op pootjes.

Hou je van de regen of haat je het?
Aan de ene kant vind ik het niks, van de regen wordt je nat, koud en stinkend. Maar aan de andere kant vind ik het ook wel rustgevend. Maar als ik moet kiezen heb ik toch echt zoveel liever zon!

Heb je ooit iets gedaan terwijl je altijd tegen jezelf had gezegd dat je het nooit zou doen? Zo ja, wat is dat?
Jee, dat weet ik niet echt… Vast wel, ik heb wek vaker dat ik zg dat ik iets niet wil of kan, maar het daarna toch doe. Niet omdat ik zo manipuleerbaar ben, maar omdat ik achteraf denk; zo erg is het toch niet, of; misschien is het toch beter / handiger het wel te doen.

Zien mensen jou als optimist of pessimist?
Dat zou je aan die mensen zelf moeten vragen, ik kan heel erg klagen en chagerijnig zijn, maar probeer wel altijd vrolijk te zijn en ergens de zonnige kant van in te zien, al lukt dat niet altijd even goed.

Met wie heb je als laatste in de auto gezeten, op je familie na?
Even denken, tekt de bus en trein ook? In de auto volgens mij bij een vriendin en haar moeder.

Wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien, en met wie heb je die film gezien?
Achtste groepers huilen niet, ik ging hier met een vriendinnetje van vroeger heen. We hadden hier ooit met school een musical van gezien en vonden het boek allebei heel zielig. Omdat we na een hele lange tijd weer afspraken, leek het ons leuk daar heen te gaan, ‘net als vroeger’.

Ben je een keer gekwetst door iemand waarvan je nooit verwacht had dat die je zou kwetsen?
Ja, niet diep gekwetst maar wel een beetje.

Je ouders zijn op vakantie. Zou je een groot feest geven?
Ik ben niet zo van de feesten organiseren. Ik zou denk ik gewoon zelf lekker het huis uit gaan, of anders wat vriendinnen thuis uitnodigen.

Note: het eerste deel van de tag vulde ik dinsdagavond in, vanaf nu komt er een deel wat ik donderdagavond invulde. Dus als de antwoorden wat verschillen, dan weten jullie dat!

Spendeer je je weekend liever bij een concert of in de discotheek?
Ehh, concert, denk ik.

Heb je het idee dat je vaak voor hetzelfde soort type jongen valt?
Zolang hij maar leuk is , verder heb ik niet echt een speciaal type.

Heb je ooit een grapje over iemand gemaakt wat die persoon aan het huilen maakte?
Nee, wel maak ik af en toe wat misplaatste grapjes, maar als iemand zich rot voelt of een gevoelige snaar heeft, probeer ik altijd uit te kijken met wat ik zeg.

Denk je dat je teveel aandacht aan je uiterlijk besteed?
Teveel tíjd? Nee. Ik moet nog naar school en ben s’ochtends nogal sloom, waardoor alles extra lang duurt en ik maar heel weinig tijd overhoudt voor makeup, dit gebeurt bjj mij ook altijd op doordeweekse dagen in minder dan vijf minuten. Verder besteedt ik wel aandacht aan mijn uiterlijk, maar niet heel veel.

Ben jij snel jaloers?
Hmmm. Ik kan zeker goed jaloers zijn, maar niet extreem snel. En als ik jaloers ben, probeer ik me daar overheen te zetten en niet vervelend of zeurderig te doen.

Heb je de afgelopen week kleding gekocht?
Nee.

Mis je iemand op dit moment? Zo ja, wie?
Niet heel erg, maar ik heb mijn nichtje met wie ik een goede band heb, al een tijdje niet gezien.

Laatste persoon die jou aan het huilen heeft gemaakt?
Niet echt een persoon, ik moest meer huilen omdat alles even teveel was.

Maakt de gedachte aan je ex je woedend?
Nee.

Wat doe je morgen?
Morgen ben ik vrij, ik ga eerst mijn kat Boefje naar de dierenarts brengen, hij wordt gecastreerd. Daarna ben ik alleen thuis met mijn kleine zusje, dan ga ik naar de opticien voor controle, daarna ben ik alleen thuis met mijn vader en ga ik waarschijnlijk wat huiswerk maken, daarna ga ik eten en tv kijken, denk ik.

Ben jij zo’n persoon die om de haverklap een nieuw vriendje heeft?
Nee, helemaal niet.

Is er iemand die jij graag zou willen zien op dit moment?
Lijkt een beetje op eerdere vragen, nogmaals; ik hoef op het moment niet echt iemand te zien, maar zou het wel gezellig vinden als mijn vriendinnen/nichtje er is.

Heeft je ex je ooit bedrogen?
Nee.

Houd je van suikerspinnen?
Ja.

Wie was de laatste persoon waarmee je een serieus gesprek hebt gevoerd?
Nina , mijn vader en mijn moeder. Ik denk dat mijn moeder de laatste was, vanmiddag nog.

Ben je ooit tegen iemand aan in slaap gevallen?
Ja.

Hoe was je week? Geef een cijfer van 1 tot 10.
Eh, ik had een mwah week, wel een paar leuke dingen gedaan maar veel toetsen. Wel ben ik vanaf nu vijf daagjes vrij… Dus ik geef ‘m een 7,5!

Heb je een vriend van het andere geslacht waarmee je goed kan praten?
Niet echt, als je familie niet meetelt ;)

Wat deed je gisteravond om twaalf uur?
Ik sliep toen net een halfuurtje.

Wat is je stemming op dit moment?
Superblij, ik heb, zoals ik al zei, een minivakantietje , en het is heel gezellig thuis, dus ik ben lekker vrolijk!

Wie was de eerste persoon tegen wie je praatte vandaag?
Mijn moeder en oma ( oma logeerde hier ).

Is er de afgelopen maand iets gebeurd wat je heel erg blij maakt?
Ja, ik heb het gezellig met mijn vriendinnen gehad, mijn ene zusje was jarig en de ander heeft haar b-diploma voor zwemles. En ik heb nog een aantal leuke dingen in het vooruitzicht!

Heb je met iemand gepraat tot je in slaap viel gisteren?
Nee.

Wie moet beginnen met een kus? Het meisje of de jongen?
Maakt niet zoveel uit, vind ik.

Heb je plannen voor dit weekend?
Ja, zoals ik al eerder vertelde heb ik al een programma voor morgen, en verder ga ik pasen vieren en naar mijn oma.

Zo, dat was het! Ik vond het leuk om in te vullen, laat maar weten wat jullie antwoorden zijn, en neem hem gerust over als je wil!
X, eva.

Geef een reactie

