Maybelline Volum’ Express Mascara The Falsies Flared

3 Apr

Laatst liet ik zien dat ik twee mascara’s had gekocht, deze en nog een van bourjois, nu werd het tijd om de eerste te gaan gebruiken. Eva had een andere mascara uit de Volum’ Express geprobeerd en was erg tevreden. Ik was heel benieuwd wat ik er van zou vinden !

P1030570

Zoals veel van Maybelline’s mascara’s komt ook deze in een huls dit in het midden dikker is. Dit is niet bijzonder, maar licht lekker in de hand en ziet er wel leuk uit.

P1030572

Korte uitleg met hoe je het kromme borsteltje moet gebruiken, ik gebruik hem nu zo, en het werkt eigenlijk hartstikke goed ! Ook handig voor als ik mijn linkeroog moet doen, dat is toch vrij lastig als rechtshandige.

P1030574

Het leuke aan dit borsteltje is dat er een knik in zit, hierdoor kan je dus allebei je ogen makkelijk opmaken en ook voor het aanbrengen van mascara bij andere mensen is het uiterst geschikt.

P1030575

P1030577P1030578

Het borsteltje is ook erg bijzonder, maar het werkt echt ! Ik vind het heel fijn, de mascara droogt snel en maakt geen vlekjes. Erg fijn, hij gaat er makkelijk af. Een super goede drogisterij mascara dus. En dat voor €14,99 !

Nog even een paar foto’s met en zonder mascara !

P1030566P1030584

Groot verschil, goed zwart. Prima mascara dus !

Ik ben ontzettend tevreden !

Liefs,

Nina

2 Reacties to “Maybelline Volum’ Express Mascara The Falsies Flared”

  1. deijsprinses 3 april 2012 bij 10:50 #

    Eerlijk gezegd vind ik niet dat het heel erg veel voor je wimpers doet. Er is zeker wel verandering; zwarter, voller, langer maar ik heb al betere resultaten verkregen van anderen.

    • nivabeauty 3 april 2012 bij 13:05 #

      Ik vind dat het toch een redelijk zichtbaar verschil maakt. Het geeft dan misschien geen krul maar zeker wel lengte en kleur.
      Zeker zullen er betere mascara’s zijn baar voor een drogisterij mascara doet hij het prima.

Geef een reactie

