Care for your hair.

2 Apr

We hebben het over van alles en nog wat in onze artikelen. Maar het verzorgen van je haar word vaak een beetje links gelaten. Daarom leek het me wel leuk om jullie te vertellen hoe ik mijn haar verzorg.

 

P1030555

P1030558

Tijdens het douchen gebruik ik eerst mijn geliefde shampoo van Aussie, Frizz Miracle. Deze shampoo zorgt ervoor dat mijn haar minder overal heen springt en beter valt. Ook de geur, bubblegum, is natuurlijk onweerstaanbaar.

 

P1030562

Dan is mijn geliefde conditioner van The Body Shop aan de beurt, deze laat ik een á twee minuten intrekken. Hierna spoel ik hem uit en daarna ga ik nog even met koud water over mijn haar. Deze conditioner heeft een heerlijk tropische en zoete geur. Heel sterk banaan, als je niet van banaan houd niks voor jou. Hij maakt mijn haar heerlijk zacht en is zonder slechte stoffen.

 

P1030560

Nu gebruik ik mijn geliefde serum, dit zorgt ervoor dat mijn haar nog minder pluist en overal heen gaat. Echt dit is een geweldig middeltje. Het geeft ook nog eens een prachtige glans en een subtiel geurtje.

 

P1030561

Nu is het tijd voor Heat protect spray. Ik föhn mijn haar altijd als ik uit de douche kom, behalve als het echt hartje zomer is. Maar dat is het helaas nog niet dus spray ik lekker rond met mijn spray tegen de hitte.

Lekker geurtje, een beetje limonade-achtig.

 

P1030556

Halverwege het föhnen stop ik, smeer ik mijn puntjes in met deze cremegel, en föhn mijn haar met een ronde borstel zodat de puntjes naar binnen krullen. Deze gel word niet hard en zorgt ervoor dat mijn haar gedurende een vrij lange periode goed blijft zitten !

 

P1030559

Dit is alles wat ik gebruik voor mijn haar, elke keer als ik mijn haar was.

Wat gebruiken jullie voor het verzorgen van jullie haar?

XX Nina

4 Reacties to “Care for your hair.”

  1. Tessabd 4 april 2012 bij 10:23 #

    Ik ben stiekem al jaren benieuwd naar die bananen shampoo en conditioner van TBS :d misschien toch eens kopen

    • nivabeauty 4 april 2012 bij 13:16 #

      Dankjewel !
      Haha ik kan hem zeker aanraden ( de conditioner ) de shampoo heb ik helaas niet. Ik wil hem nog wel een keer proberen ! Wel vind ik het een heerlijke lijn !
      Liefs,
      Nina <3

  2. deijsprinses 2 april 2012 bij 19:13 #

    Wow, dat is wel heel veel. :p

Geef een reactie

