MAC Mineralize Skinfinish Soft and Gentle

1 Apr

P1030249

Jullie zagen hem al voorbij komen in de afgelopen shoplog, die nu ongeveer .. een maand geleden denk ik. Met andere woorden heb ik genoeg tijd gehad afgelopen maand om het product te testen. Dus het werd tijd voor een review!

P1030245

Zoals altijd komen de MAC producten keurig en clean verpakt in een matzwart doosje. Dit voelt gewoon al als luxe, heerlijk. Maar liefst 10 gram bevat deze poeder, de blushes van MAC bevatten 6 gram, dit is dus een stuk meer !

P1030246

Ik zag deze een keer in een favorieten filmpje van Mascha voorbijkomen, en ik was verkocht. Wat een mooi product, ik moest toch nog een highlighter !

P1030247

Ook de verpakking van het product zelf is rustig en clean. Je kan meteen zien welke kleur het product heeft, erg handig, in tegenstelling tot merken met een niet doorzichtige deksel.

P1030248

De highlighter zou “soft” en “gentle” zijn, dat sprak me wel aan. Aangezien ik van de rustige make-up ben.

P1030254

Het product ziet er prachtig uit, net als alle andere minerale producten van MAC. Het patroon, de diepte, prachtig !

P1030257

Ik was bang dat er grote grove glitters in zouden zitten, maar dat is niet zo. Het zijn superfijne kleine glittertjes die een prachtige glans creëren. Hier heb ik het product niet uitgeveegd, dit is puur het pigment en de kleur. Prachtig champagne achtig en perfect voor de zomer. Als ik dit met MAC Fix + gebruik is de finish prachtig, niet glitterig maar gewoon een glans. Echt een geweldige combo !

Ik breng deze highlighter aan met de kwast die ik tijdens dezelfde shopdag kocht.

Het enige minpunt wat ik kan bedenken is de prijs, je telt namelijk €25,50 hiervoor neer. Ik was er al een tijdje voor aan het sparen. Maar ik moet zeggen, na een maand intensief gebruik zie ik nog geen enkel deukje, of spoor van veel gebruik. Dus het is een zuinig en prachtig product. Als je nog opzoek bent naar een mooie highlighter kan ik deze zeker aanraden.

Ik zie het op meerdere blogs, eindcijfers geven. Misschien moeten wij dat ook doen, vinden jullie dat handig en leuk? Laat het even weten.

 

Cijfer verpakking 9

Cijfer product     8,7

Cijfer prijs          7

Cijfer gebruik     8,5

Eind cijfer          8,3

 

Liefs,

Nina

2 Reacties to “MAC Mineralize Skinfinish Soft and Gentle”

  1. manonloisblogger 5 januari 2013 bij 21:42 #

    Wauw wat een mooi product, deze kan ook op mijn wishlist! Much love, Manon.

Trackbacks/Pingbacks

  1. Update: Everyday bakje « NIVA BEAUTY - 20 juli 2012

    […] MAC Soft and Gentle […]

Geef een reactie

