Wishlist Maart

31 Mrt

Het was weer eens een zaterdag waarop ik huiswerk zou moeten maken, maar natuurlijk deed ik dat niet. Want waarom huiswerk maken als er op internet zoveel make-up producten te zien zijn?

Bij het wegdromen op internet maak ik me nooit zorgen over prijzen, meestal liggen de producten ook ver weg van binnen mijn budget. Maar ach, erover dromen is gratis (:

000042843_KENZO-MADLY-EAU-DE-PARFUM-50-ML

Een echte knaller tussen de andere producten is toch wel deze geweldige heerlijke parfum, ik zit er een tijdje over te eisen. Maar parfums zijn vaak aan de prijzige kant dus ik zal nog even moeten wachten. Maar hij zal wachten op mij, ik ‘ruik’ het.

urban-decay-naked2-palette

Ook een echte knaller, een supermooi palette. Ik en Eva azen er al op sinds hij in de schappen ligt. Bij elk Sephora bezoek moet er natuurlijk weer uitgebreid geswatched en gezwijmeld worden. Zucht, wat is deze mooi zeg !

MAC chatterbox

Een supermooie lippenstift, ik heb Eva er al helemaal gek over gezeurd. Chatterbox van MAC staat absoluut op de verlanglijst, een mooie niet té roze kleur. Natuurlijk moet er eerst geswatched worden in de winkel, we willen natuurlijk niet thuiskomen met een lippenstift van rond de 20 euro die niet matched !

blending brush inglot

Ook hier zwijmelen Eva en ik wekelijks bij weg, gewoon de gedachte alleen al. Sinds ik een oogschaduwbasis heb die echt goed de kleur versterkt is het ook noodzakelijk dat ik goed de kleuren kan blenden. Ik kijk al uit naar mijn toekomstige looks met deze geweldige kwast, hihi.

Translucent Powder Image1.5gramMAC transucent powder loose8 gram

Hier moet ik me nog even goed over laten informeren, welke ik beter? Die van MAC of die van INGLOT ? Geen verschil, dan ga ik voor INGLOT zo’n 6 euro goedkoper. Terwijl ik zo zit te typen kom ik er tot mijn grote schrik achter dat in de INGLOT poeder maar 1,5 gram zit en die van MAC wel 8 gram bevat ! Misschien val die 6 euro dan toch wel heel erg mee …

 

Catrice Ombre blush

Weer een prachtig product, een ombre blush van Catrice. Catrice komt in mei met de prachtige collectie Revoltaire. Ik kijk ernaar uit ! C01 Colour bomb en gaat 3,99 Euro kosten.

 

Catrice Revoltaireeyeshadow

Ook deze oogschaduw zitten in de collectie. De groene is wel mooi, maar dat soort kleuren heb ik al, en aangezien iedereen altijd zegt dat roze bij mijn ogen zou passen en ik de onderste twee kleuren wel erg mooi vind kies ik voor de linker palette in C02 Explosive combination.Deze gaan €4,49 kosten.

 

Lush Lemonney Flutter

Ook deze staat hoog op de lijst, want dit goedje zou mijn lijden kunnen verlossen. Ik loop namelijk zo vaak rond met geïrriteerde nagelriemen die uitgedroogd zijn. Ik testte het in de winkel en vond het geweldig, nu staat het op de lijst, want dit spul is geweldig !

catr_blushbrush_03

Na al Eva’s lovende woorden kan het niet zo zijn dat ik hem niet heb, het schijnt een geweldige kwast te zijn. En ik houd van kwasten. Deze is dus voor mij ! (:

Dit was mijn wenslijstje, het zijn budget maar vooral duurdere producten. Dat word sparen !

Wat staat op jullie wenslijstje?

x Nina

3 Reacties to “Wishlist Maart”

  1. manonloisblogger 5 januari 2013 bij 21:44 #

    Aaah pretty stuff, na al je enthousiaste meldingen over de inglot blendingkwast zou ik hem gewoon kopen girl. Loves,Manon.

  2. Pharme410 8 april 2012 bij 14:04 #

    Hello! akkdbfk interesting akkdbfk site! I’m really like it! Very, very akkdbfk good!

Geef een reactie

