Lente collectie !

30 Mrt

Ik was aan het denken wat ik kon gaan bloggen vandaag, het leek me wel leuk om in mijn eigen make-up te zoeken naar mooie lente producten. Spulletjes die echt goed voor de lente passen. Eva zal dit waarschijnlijk ook nog een keer gaan doen, maar ik eerst haha.

P1030402

 

Waar ik aan denk bij lente zijn felle kleurtjes, maar ook natuurlijk pasteltinten. Ook ben ik tijdens de lente heel erg fan van nude lippen!

 

P1030404

Eigenlijk kunnen al deze kleuren prima voor de lente. Eigenlijk gaat het er in de lente vooral om dat je lichte of vrolijke kleuren gebruikt !

P1030403

Vrolijke en pasteltinten op de nagels, een mooie glans op de wangen en we kunnen er weer tegen aan. Rond deze tijd begin ik altijd met mijn teennagels te lakken. Heerlijk, het idee dat we straks weer met slippers naar school kunnen (:

 

P1030400

Mijn felblauwe kleur oogschaduw, die ik erg mooi vind, komt nu nog meer van pas. Aangezien blauw natuurlijk prachtig staat als lijntje boven je oog, of gewoon aangebracht op het ooglid.

Wat gebruiken jullie vooral in de lente?

<3 Nina

2 Reacties to “Lente collectie !”

  1. amber 11 april 2012 bij 14:09 #

    leuk!
    ik heb die groene nagellak van catrice trouwens ook :)
    X

Geef een reactie

