Comparison Oogschaduw Basis

28 Mrt

P1030448

Oogschaduwbasis is iets wat we onderhand wel kennen, ik gebruikte eerst die van elf. Nu heb ik die van Too Faced erbij, is prijs echt beter ? We komen erachter !

 

P1030447

P1030453

Laten we beginnen met de budgetvariant van de twee, die van Eyes Lips Face. Hij kostte maar €4,00 en zag er in het eerste zich prima uit !

 

P1030450

Ik kocht hem in de kleur ‘Sheer’. Goed, dat weten we nu allemaal. Maar hoe zit het met de geur, kleur en werkt hij wel?

P1030457

Ejw, stukjes in oogschaduwbasis … de bedoeling? Lijkt me niet, na een tijdje droogt de basis op en komen er allemaal geklonterde stukjes in ..

P1030458

Als het is uitgesmeerd zijn de stukjes weg, opzich zou je daar dus nog overheen kunnen kijken ! Laten we even kijken naar de verpakking !

 

P1030455

Het is een sponsapplicator, op zich niks mis mee. Maar wat het probleem was bij mensen die de Urban Decay Primer Potion hadden was dat je vaak een heel deel van het product miste. En dan moest gaan knippen of snijden. Ondertussen heeft Urban Decay de verpakkingen vernieuwd en hebben ze net als de Too Faced Shadow Insurance een knijptube. Het zal wel een reden hebben ..

Nou goed, op naar die van Too Faced !

 

P1030454

Deze komt in een mooie tube, ik vind de kleur echt prachtig ! Like !

P1030459

Deze komt in een tubetje, erg handig want zo kunnen bacteriën nooit in het product komen ! Met een beetje drukken kan je makkelijk de gewenste hoeveelheid eruit krijgen, prima !

 

P1030461

Geen klontjes, gelukkig !

P1030463

Links die van Too Faced en recht die van ELF, ik moet zeggen dat mijn hand er links mooier uit zien, egaler.

 

P1030466

Too Faced geeft een mooie egale kleur, de kleur is duidelijker zichtbaar dan zonder !

P1030467

 

Qua kleur doet ELF het niet slecht, maar bij de bruine kleur zie ik toch een duidelijk verschil !

Het moge duidelijk zijn, Too Faced heeft gewonnen. Prijs vind het deze keer zeker. Ik moet zeggen dat die van ELF niet slecht is, hij is gewoon .. minder.

Vinden jullie comparisons leuk?

Kus,

Nien

4 Reacties to “Comparison Oogschaduw Basis”

  1. deijsprinses 28 maart 2012 bij 16:23 #

    Maar heb je twee verschillende oogschaduws geswatched op je hand?

    • nivabeauty 28 maart 2012 bij 16:29 #

      O hee , de foto met de oogschaduws is weg ! Die zet ik er zo even tussen, maar ik swatched op beide oogschaduwbasissen een licht bruine kleur en een donkerbruine kleur.

Geef een reactie

