Mijn lipgloss stash

26 Mrt

Ik heb al meerdere stashfilmpjes gemaakt, maar ging nooit heel specifiek in op één categorie. Vandaag ga ik dat wel doen. Ik ga jullie namelijk mijn lipgloss stash laten zien!

20120326-142238.jpg

als eerste; sorry voor het late artikel! We proberen vooruit te schrijven maar vanwege flinke drukte lukt dat niet altijd. We doen ons best!

een hele grote lipglosscollectie heb ik niet, maar toch vind ik dat ik aardig wat heb verzameld.

20120326-150328.jpg
Dit is de la waar ik mijn lipgloss in bewaar, het past er allemaal net in.

20120326-150421.jpg
Op het moment heb ik 19 verschillende lipglossjes, niet eens zo heel veel. Toch vind ik dat ik nu wel genoeg lipgloss heb, af en toe wil ik er nog wel eentje bijkopen maar over het algemeen staam er miet echt lipglossjes op mijn verlanglijstje. Wel wil ik graag nog een mooie peachy lipgloss van essence of catrice. Ik had er ooit een van essence, maar omdat deze kapot was gegaan en heel erg lekte heb ik hem weg moeten gooien. Verder geef ik af en toe wat weg aan mijn zusje, als ik een lipgloss niet of anper gebruik. Ik denk dat dat er in totaal ongeveer vijf zijn? (even denken, een van de claires, een van de h&m, een van labello en eentje van een onbekend merk). Maar goed, vandaag laat ik jullie de verzameling lipgloss op het moment zien!

20120326-174201.jpg
Sommige lipglossjes heb ik echt al heel lang, zoals deze. Het is een klein, hartvormig potje met een lichtroze gloss erin. Het lijkt een beetje op een lippenbalsem, maar er zitten kleine glittertjes in waardoor hij toch bij mijn glossjes ligt. Ik heb deze eigenlijk nooit op, maar ik geef hem ook niet aan mijn zusje omdat ik dat toch wat onhygienisch vind, zo’n klein potje wat ik al heel lang heb.

20120326-174430.jpg
Nog een klein potje, ook deze heb ik al een hele tijd. Volgens mij had mijn moeder deze ooit ergens gekregen. Ook deze heb ik al erg lang en geef ik niet aan mijn zusje omdat ik dat niet zo fris vind.
20120326-195140.jpg

Huh, zullen jullie misschien denken. Dit is een lenzendoosje, geen lipgloss! Nee, dat klopt. Maar ik heb er lipgloss in gedaan. Ik zal de potjes niet opendoen, dit ziet er wat viezig uit, ookal is het gewoon normale lipgloss. Maar ik heb naast elk ‘rondje’ even een drupje gedaan van de lipgloss die er in zit. Links zit een zelfgemaakte lipgloss. Ik maakte deze van doorzichtige lipgloss en een los, roze pigment. Helaas loste de poeder niet helemaal op, waardoor het meer een doorzichtige lipgloss met kleine roze puntjes lijkt. Al is hij op je lippen toch best mooi.
De recherkant is een lipgloss die eerst in het kleine cakeje zat wat ernaast staat. Helaas had hij ooit gelekt dus heb ik hem in dit potje moeten overplaatsen.

20120326-195555.jpg
Deze twee lipglossen komen van de action. Mijn moeder kocht ze ooit voor een verkleedfeestje. (of nouja, voor het opmaakfeestje van mijn kleine zusje). Nu ‘heb’ ik hem en vooral de roze aarbeienvatiant vind ik leuk. Ik ben normaal nooit zo’n fan van doorzichtige lipgloss, ik vind het wel mooi maar aan eentje heb ik meestal wel genoeg. Deze vind ik echter wel een erg mooie glans geven en ze voelen lekker op je lippen.

20120326-200054.jpg
Deze twee labello’s zijn hetzelfde, het enige verschil is dat de ene uit nederland en de ander uit spanje komt. De meesten kennen labello van de lippenbalsem, maar deze geven best veel kleur af en zijn niet echt verzorgend, vandaardat ze bij mijn lipgloss liggen. Ze geven een mooie, kersenrode kleir af, maar niet te opvallend.

20120326-200259.jpg
Deze lipgloss van de hema vind ik heel mooi. Hij geeft een zachte, roze glans met kleine shimmers. Heel rustig maar wel het staat wel lief en verzorgd.

20120326-200446.jpg
Deze is ook van de hema, maar deze is meer oranje met een metallic glans. Best opvallend, en niet echt een favoriet maar wel een leuke lipgloss.

20120326-200605.jpg
Deze lipgloss is van l’oreal. Ik kreeg hem ooit en heb hem toen met veel liefde gedragen. Achteraf is het niet meer zo mijn kleurtje, maar toch is hij nog wel leuk voor af en toe. Hij is donkerroze met een metallic glans en redelijk opvallend.

20120326-200744.jpg
Deze is van de h&m, ook deze kreeg ik ooit. Wel leuk maar niet bijzonder.

20120326-201008.jpg
Deze liposs van de Girlz! Vind ik helaas helemaal niks. De applicator is onhandig en de gloss zelf geeft niet meer dan een paar verdwaalde gouden glittertkes af op je lippen. Zelfs mijn zusje wilde hem niet hebben, maar ik heb hem toch bewaard voor als ik ooit over een lipstick heen wil dragen of voor carnaval ofzo.

20120326-201155.jpg
Nog een zelfgemaakte lipgloss, deze maakte ik gan doorzichtige gloss en voedinsgskleurstof. In het hulsje lijkt hij heel rood, maar op je lippen valt dat wel mee.

20120326-201342.jpg
Deze is doorzichtig en van de Douglas. Mijn vriendinnen hadden hem al en waren er erg enthousiast over, vandaar dat ik we ook graag een wilde. Wel leuk maar omdat hij doorzichtig is niet heel bijzonder.

20120326-201453.jpg
Deze is van miss sporty, er was een tijd dat ik hem heel veel droeg maar nu draag ik hem niet meer zo graag los, vanwege de glitters. Ik vind deze wel leuk om over een andere gloss op lippenstift te dragen, of alleen op het midden van je lippen als extra shine.

20120326-201626.jpg
Ook deze heb ik al heel lang, hij is roze/bruinig. Wel leuk en best mooi, maar verder ook niet heel fijn of leuk.

20120326-201717.jpg
Dit zijn twee dezelfde van MNY, ik kocht er ooit een en vons die zo fijn dat hij bijna op was, daarom kocht nien er nog een voor me, super lief! Mooi aardbeiroze met shimmers.

20120326-201831.jpg
En dan zijn we aangekomen bij de laatste; een roze met glitters van de claire’s. Glitters zijn altijd leuk voor een feestje en daar gebruik ik deze dan ook soms voor.

Nou, dat was het alweer! Mijn favoriete lipglossjes zijn absoluut die van de action, de lichtroze van de hema en die van MNY. En die van labello zijn ook wel erg mooi!

note: sorry voor de slechte foto’s, de beste manier om de lipgloss te swatchen was op een papiertje, dan komt de kleur het beste uit in dit licht!
hopelijk vonden jullie het leuk om te zien en lezen! Hoeveel lipgloss hebben jullie en wat zijn favorieten?
En vinden jullie het leuk als we vaker wat dieper ingaan op een bepaalde categorie van onze stash?
Liefs, eva.

2 Reacties to “Mijn lipgloss stash”

  1. deijsprinses 26 maart 2012 bij 20:23 #

    Ik ging nog zo zeggen :Mo, wij hebben dezelfde lenzen-potjes!

Geef een reactie

