Highlighter, blush en bronzer.

24 Mrt

Het zijn 3 producten die menig beautyliefhebber zeker kent. Voor het geval je ze niet kent, dit wordt in het artikel uitgelegd.

Allereerst moet ik zeggen dat ik eigenlijk geen bronzer gebruik, maar aangezien deze in het rijtje thuishoort nam ik hem toch mee in het artikel. Ik gebruik geen bronzer omdat ik van mezelf al een vrij smal gezicht heb, als ik hier nog bronzer overheen aanbreng wordt het een beetje te erg. Wel gebruik ik met liefde blush en highlighter !

P1030410

Laten we met het product beginnen dat de meeste mensen gebruiken ; Blush.

Ik hou van blush, ik heb een vrij lichte huid en met blush tover ik zo wat kleur op mijn wangen. Ik gebruik graag een perzikkleurige blush, omdat deze mijn gezicht mooi warm maakt. Ik heb het gevoel dat koude kleuren mijn gezicht heel snel wat koud maken, dat wil ik niet.

Om eerlijk te bekennen heb ik maar één blush, als blush liefhebber misschien wat weinig. Maar ik dacht als ik mijn eerste blush nou meteen koop van een goed merk zoals MAC dan zit ik goed. En ik had gelijk, ik heb een blush waar ik totaal verliefd op ben en ik hoef geen ander. Blush breng je meestal aan op de appeltjes van je wangen en wat naar achter richting je jukbeenderen. Ook heel mooi ; shapen met je blush. Dan breng je de blush wat meer in het midden van je wangen aan en dit maakt je gezicht warm en smaller tegelijkertijd !

P1030414

Blush breng ik aan met een vrij zachte en losse kwast. Ik vind dit prettig omdat ik het effect heel naturel probeer te houden. Ik ben iemand die veel verschillende producten gebruikt maar alles met mate. Niks too much alles clean en naturel. Meestal breng ik blush aan vooral van de appeltjes tot halverwege mijn jukbeenderen. Hierna breng ik highlighter aan.

Ik gebruikte geen highlighter, af en toe een beetje oogschaduw op de bovenkant  van mijn  jukbeenderen, dat was het. Tot ik na veel reviews, filmpjes en in de winkel uitvoerig had geswatched besloot dat ik er eentje wou. Ik wist niet hoe geweldig ik het zou vinden, maar ik heb nu samen met mijn fixing spray dé perfecte combi gemaakt. Eer breng ik zachtjes wat highlighter aan met een schuin afgesneden kwast en dan spray ik er wat fixing spray overheen. Hierdoor worden de glitters een mooie glans en ziet het er heel natuurlijk uit.

 

P1030417

P1030424

Ik breng mijn highlighter over mijn hele jukbeenderen aan en af en toe nog wat langs mijn oog omhoog naar mijn voorhoofd of een beetje op de appeltjes. Highlighter kan je een hele mooie gezonde glow geven, ik vind het prachtig.

Tenslotte bronzer, een mooi product voor de meiden met wat rondere of minder smalle gezichten. Bronzer breng je aan onder je jukbeenderen. Als je een vissenmond maakt kan je goed zien waar je het moet gebruiken. Het is zeker een mooi product, vooral voor de zomer. Je kan het aanbrengen met een kwast zoals die hierboven maar ook met een wat minder compacte kwast voor een wat lichter effect. Zorg er ook voor dat je niet een te donkere bronzer hebt, je wil het laten lijken alsof je gezicht uit zichzelf zo smal is!

 

P1030413

Hieronder nog wat swatches van alle producten, van links naar rechts : Highlighter, blush en bronzer.

 

P1030420

Wat gebruiken jullie? Bronzer, blush, highlighter of allemaal ?

Kus,

Nina

8 Reacties to “Highlighter, blush en bronzer.”

  1. Amber 24 maart 2012 bij 18:36 #

    die highlighter ziet er leuk uit!
    en welke bronzer is dat?
    x

    • nivabeauty 24 maart 2012 bij 18:43 #

      Hey !
      Dankjewel,
      dat is een bronzer van Dr. Hauschka, een natuurlijk merk.
      Er staat helaas geen kleur op, alleen dat het een bronzer is.
      Liefs,
      Nina

  2. deijsprinses 24 maart 2012 bij 12:02 #

    Ik gebruik geen van bovenstaande ;)

    • nivabeauty 24 maart 2012 bij 12:04 #

      Haha okee,
      Ieder zo zijn make-upjes die hij/zij gebruikt !
      Wel eens een van de producten geprobeerd?
      Liefs,
      Nina

      • deijsprinses 24 maart 2012 bij 13:04 #

        Ook niet. Ik heb al een smal gezicht en ietwat ingevallen kaken. Ik denk niet dat ik bronzer nodig heb want dat het er anders niet gezond gaat uitzien.
        Ik heb zelf altijd een natuurlijk blos dus ook blush is overbodig. Alleen de highlighter spreekt me aan, dat zou ik wel eens durven kopen.

        • nivabeauty 24 maart 2012 bij 14:41 #

          Fijn dat je al van nature een mooie blos hebt. Dat zou ik ook wel willen !
          Ik kan highlighter heel erg aanraden, ik vind het een erg mooi en fijn product (:
          Liefs

          • deijsprinses 25 maart 2012 bij 09:57 #

            Wel de volgende keer ik in het kruidvat ben, zoek ik me er eentje.
            Ik heb dan wel een blos, ik bloos ook heel rap. Soms gênant ;)

          • nivabeauty 25 maart 2012 bij 17:12 #

            Haha dat zou ik zeker doen !
            Oh, dat is wel minder maarja dat hebben we allemaal wel eens denk ik (;

Geef een reactie

