Lente !

22 Mrt

Spring makes its own statement, so loud and clear that the gardener seems to be only one of the instruments, not the composer. ~Geoffrey B. Charlesworth

Ja het is tijd om weer lekker los te gaan met kleuren, geuren en make-up want als het lente wordt krijg ik kriebels !

Zodra ik thuis was sprintte ik naar mijn make-up en rommelde opzoek naar lente kleurtjes. Lente is voor mij een uitstekend moment om wat met kleuren te spelen. Omdat ik mijn ogen graag rustig houd hoed ik ervan mijn nagels lekker te versieren met mooie felle kleurtjes. Yay !

Ik denk dat het in de lente heel mooi is om gezond en mooi eruit te zien, hiervoor kan ik wat dingen aanraden.

Een blush met een perzikkleurtje is vaak een blush die je je heel gezond doet lijken. Een van mijn favorieten producten, blush, ik heb er helaas maar een van; een perzikkleur. Haha (:

 

Een highlighter voor op de jukbeenderen is ook een aanraden om je healthy glow nog wat duidelijker te maken. Hierna gebruik ik graag nog een fixingspray om de glitters ‘om te smelten’ tot een glans op mijn wangen. Dit werkt meestal heel goed, erg tevreden daarover !

Op de ogen is het mooi om net even wat verder te gaan dan bruin. Dat hebben we de afgelopen twee seizoenen al wel gezien. Ik hou er op het moment van een dun lijntje met blauw boven mijn wimperrand te zetten. Heel vrolijk, maar niet té.

Hopelijk hadden jullie er wat aan, helaas zit keer geen foto’s. Volgende keer weer !

Wat doen jullie om het lente gevoel helemaal naar boven te halen?

Liefs,

Nina

Geef een reactie

