Favorieten van de afgelopen tijd.

21 Mrt

Weer een filmpje ! Ik overlaad jullie de laatste tijd een beetje met filmpjes, maar dat kwam omdat Eva bij mij was en we wat filmpjes hadden opgenomen. Ik had eerst al mijn stash geplaatst. Maar de favorieten van afgelopen tijd kan natuurlijk te lang wachten, want dan zijn er al weer nieuwe favorieten.

Hopelijk vinden jullie het leuk en laat me weten wat voor filmpjes jullie nog zouden willen zien.

X Nina

2 Reacties to “Favorieten van de afgelopen tijd.”

  1. Amber 24 maart 2012 bij 18:28 #

    leuke producten!
    alleen wel jammer dat het beeld soms wazig is, en dat het zo donker is
    x

    • nivabeauty 24 maart 2012 bij 18:29 #

      dankjewel !
      Jaa de camera stelde niet scherp omdat de filmer hem te ver had ingezoomd haha. Ik zal er op letten en proberen vanaf nu met meer licht te filmen !
      Liefs,

Geef een reactie

