Catrice Salmon & Garfunkel

20 Mrt

Zoals jullie al konden lezen heeft Nina het Catrice nagellakje in ‘sold out for ever’ gekocht. Ik kocht ook een catrice lakje, het was namelijk 2 lakjes voor 4 euro.

Die van mij is ook heel mooi, vind ik zelf dan, haha. ;) Ik heb de kleur Salmon and Garfunkel, een oranje/peachy achtige kleur. Ik ben er erg blij mee en zal jullie er vandaag meer over vertellen!

P1030369

Het nagellakje zit in het bekende Catrice potje, rond met een zwarte dop. Het enige is dat mijn nagellakje een sticker met ‘new colour new brush’ erop. Het lakje is namelijk nieuw in het vaste assortiment, en alle nieuwe nagellakken hebben een vernieuwd kwastje. Ik heb erg weinig ervaring met de Catrice nagellakjes en weet niet precies hoe het vroegere kwastje eruit zag, maar volgens mij is hij wat breder.

En ik vind het in ieder geval een fijn kwastje! Omdat hij wat breder is kan je makelijk je hele nagel in 1 of 2 keer lakken.

En wauw, wat een mooie kleur! Nina zei al tegen me: ‘Echt een Evakleurtje!’, dat klopt wel, ik hou wel van dit soort peachy kleurtjes, al neigt deze toch wat meer naar oranje. Wel opvallend is dat de kleur in het potje niet heel opvallend lijkt, we hadden het er zelfs over dat dit een beetje een nudekleurtje is.. Nou, nee hoor! op mijn nagels is de kleur lekker opvallend. De kleur in het potje komt echter wel goed over met hoe hij op je nagels is, al lijkt hij in het potje gewoon wat minder fel.

P1030368

De dekking is goed, op het potje staat ‘apply 2x’, dus ik had verwacht dat de dekking niet zo geweldig was. Maar in tegendeel, na 1 laagje heb je een redelijke dekking, na twee laagjes heb je een goede dekking en wil je echt een volledige dekking dan raad ik aan drie laagjes op te doen. Ik had bij mezelf twee laagjes op gedaan, maar toen de foto’s werden gemaakt had ik de lak al een tijdje op en zat er een kleine chip in, daarom heb ik op elke nagel nog een derde laagje aangebracht. Op de foto’s draag ik dus steeds 3 laagjes.

P1030372

De lak blijft op mijn zwakke, droge nagels zo’n dag helemaal chiploos zitten, na twee dagen beginnen er kleine chipjes te verschijnen en na drie dagen is hij flink gechipt en moet ik hem eraf halen. Voor mijn nagels is dat ietsje langer dan gemiddeld, ik heb zo’n zwakke nagels dat nagellak meestal maar een halve dag helemaal chiploos blijft. Op ‘normale’ nagels blijft de nagellak meestal zo’n drie dagen goed zitten.

Ik ben blij met dit nagellakje, hij dekt goed, heeft een mooie kleur, lakt fijn en is niet duur. Voor een nagellak van Catrice betaal je 2,50, maar omdat ik hem bij de 2 voor 4 actie haalde betaalde ik 2 euro, Nina had ook een lakje en dat was in totaal dus 4 euro voor 2 lakjes. Een prima prijsje, vind ik!

Liefs, Eva.

4 Reacties to “Catrice Salmon & Garfunkel”

  1. Amber 20 maart 2012 bij 18:53 #

    ziet er goed uit!
    ik vind het een leuk kleurtje, en ´sold out forever´ vind ik ook mooi,,
    ik ben van plan misschien zelf ook een catrice lakje te kopen !

    x

    • nivabeauty 20 maart 2012 bij 20:17 #

      Haha jaa dankje ik vind hem ook erg mooi :))
      Ja sold out for ever is ook prachtig! Leuk, nu is bij de kruidvat 2 catrice lakjes voor €4!
      Xx eva

  2. Elise 20 maart 2012 bij 13:27 #

    Wat een mooi lakje ! Ik heb zelf ookal een paar catrice lakjs.
    Bn er erg blij mee :)
    xx elise

    • nivabeauty 20 maart 2012 bij 14:21 #

      Hoi Elise,
      Wat leuk, ik moet zeggen dat dit eigenlijk mijn eerste catrice nagellakje is ;)
      X eva

Geef een reactie

