Stash Update

18 Mrt

Ja hoor, ik heb mijn stash weer veranderd. Veel plezier !

Wat voor filmpjes zouden jullie graag zien ?

Liefs,

Nien

2 Reacties to “Stash Update”

  1. beautystyle2024 19 maart 2012 bij 17:01 #

    Leuk!! hahah ik verander ook vaak mijn stash. meestal als ik net leuke spulletjes gekocht heb. dan verander ik alles weer een beetje en gooi de oude dingetjes weg.

    xx hannah

    • nivabeauty 19 maart 2012 bij 17:03 #

      Hoi Hannah,
      Dankjewel ! Dat herken ik heel erg haha, meteen je nieuwe spullen een goede plek geven. Vaak bewaar ik oude dingetjes maar zodra ik iets nieuws heb en het oude eigenlijk al weg moest gooi ik het snel weg haha.
      Liefs,
      Nina

Geef een reactie

