Outfit of the day

17 Mrt

Het leek ons wel leuk weer een outfit of the day te laten zien, dus hier show ik mijn outfit van vrijdag!

20120317-095833.jpg
Ik droeg een zwart kokerrokje met een roze blouseje/shirtje. Daaroverheen had ik een grijs vestje.

20120317-095939.jpg

20120317-095951.jpg
Het vestje heeft een kleine ‘bolling’ aan de zijkant, en de knoopjes zijn kleine roosjes.

20120317-100051.jpg
Als sieraden droeg ik mijn horloge en een kettinkje met hartjes.

20120317-100135.jpg
Ik had het shirtje gewoon over het rokje heen, ik had hem er ook in kunnen doen maar dat vind ik net iets te netjes voor mij. Bij anderen kan het heel leuk zijn maar bij mij staat het vaak wat tuttig, hoe ik het nu droeg past wat beter bij mijn stijl.

De kleding die ik droeg was;
zwarte legging van edc by esprit
Zwart kokerrokje van h&m
Zwarte hemdje met strikjes van vingino
Roze bloesje met kleine pofmouwtjes van vanillia (ooit van mijn moeder geweest)
Grijs vestje met ‘pof’ aan de zijkant en roosjes, van rags for girls( heb ik al heeel lang)
Op de foto droeg ik geen schoenen, maar de sokken zijn van esprit en ik droeg later op de dag mijn oude bruine clic! cowboylaarsjes.
Kettinkje van kruidvat
Horloge van jetset

Dat was het, ik hoop dat jullie het leuk vonden! zouden jullie zelf gauw zoiets aantrekken?
Kus Eva.

2 Reacties to “Outfit of the day”

  1. Kyara 18 maart 2012 bij 12:43 #

    Leuk dat je deze rubriek doet!
    Zelf zou ik alleen iets bijzonderders aantrekken, dit vind ik een beetje standaard…

    • nivabeauty 18 maart 2012 bij 12:47 #

      Haha dankje, ja dat is inderdaad leuker, het enige is dat mijn kleding nooit zo heel bijzonder is, haha. ;)
      x eva

Geef een reactie

