Catrice Sold Out For Ever

16 Mrt

P1030332

Catrice staat bekent om haar goede budgetlakjes. Het is dan natuurlijk ook wel heel erg dat ik jullie moet bekennen dat ik vandaag mijn eerste lakje kocht. Een mintgroene kleur, eentje die ik al een tijdje wilde hebben. En dan voor maar €2,49 !

P1030313

Een Ultimate Nail Lacquer. Op de foto heb ik twee laagjes aangebracht.

Ik vind de verpakking niet bijzonder maar wel fijn, er zit 10 ml in.

P1030319

Nou ‘sold out’ was hij niet want ik nam hem mee (:

P1030321

Het redelijk brede kwast je zorgt ervoor dat je met twee keer over je nagel heen gaan in principe alles hebt bedekt. Ik ben er zeer tevreden over.

P1030328

Wauw, de kleur vind ik zo mooi. Precies wat ik zocht eigenlijk haha !

Mooie finish, alles klopt. Hij blijft zo’n 2 à drie dagen zitten. Prima voor nog geen 3 euro.

Catrice lakjes zijn te koop bij de kruitvat voor €2,49.

Hebben jullie lakjes van Catrice?

Liefs,

Nina

2 Reacties to “Catrice Sold Out For Ever”

  1. Amber 16 maart 2012 bij 21:17 #

    leuk kleurtje !
    zeker voor de lente!

Geef een reactie

