Oops, I shopped again!

15 Mrt

Ja hoor, ik heb weer geshopt. Of nou ja, ik heb wat kleine dingetjes gekocht. Maar alsnog de moeite waard om het jullie te laten zien !

Ik en Nien waren in een onbekende stad en wilden natuurlijk ook even gaan winkelen. We renden meteen een V&D in om een Sephora te zoeken, maar helaas. In andere winkels zijn we wat beter geslaagd.

Als eerste gingen we naar de Etos. En er waren hele vette kortingen en een heleboel producten waren zwaar afgeprijsd. Sorry lieve portemonne, maar dat kon ik écht niet laten liggen….

20120314-230544.jpg

20120314-230552.jpg
Ik kocht deze kwast van het Etos eigenmerk. Of een ‘oogschaduw borstel’ zoals ze dat zo leuk noemen. Nina heeft deze kwast ook en kon hem zeker aanraden. Hij was ook nog eens afgeprijsd, dus voor 1 euro heb ik er weer een goede kwast bij!

20120314-230745.jpg

20120314-230737.jpg

We stonden wt te kijken bij de haarverzorging en ik zei dat ik graag nog een serum wilde. En ja hoor, nien had met haar beautyoog meteen een serumpje gespot. Een minitje van John Frieda voor maar twee euri.

20120314-231010.jpg
Frizz ease, nou dat zoeken we!

20120314-231148.jpg

20120314-231203.jpg

Natuurlijk konden we the body shop ook niet overslaan. Ik was al snel gevallen voor de mini’s, daar zocht ik na even twijfelen de aardbeien douchegel en een bodybutter uit. De douchegel voor 3 euro en de butter voor 5 euro. Helaas ha ik op dat moment niet genoeg geld mee dus kocht ik alleen de douchegel. Ik heb deze al eerder gehad en vond hem heerlijk! Ik wilde hem al een tijdje maar wilde nog even wachten met het kopen van een grote fles. Nu heb ik mijn douchegel toch en kan ik weer heerlijk genieten van de geur van aardbeien!

20120314-231556.jpg
Nien had een kortingskaart die ik mocht lenen, daarmee kreeg ik tien procent korting dus ik betaalde 2,70.

Nina kocht ook nog een kwast die jullie uiteraard wel eens op zullen zien duiken!

20120314-231657.jpg
Ik ben blij met de drie dingen die ik voor 5,70 heb gekocht , erg weinig geld voor hopelijk erg leuke dingen!

laat maar weten of jullie reviews willen zien! Kus, Eva.

Geef een reactie

