Mascara-drama !

14 Mrt

Laatst kocht ik twee mascara’s. Ik vroeg aan jullie welke jullie wouden dat ik zou testen. Maybelline Volume Xpress Flared wordt het uiteindelijk. Maar ik kan geen afstand doen van mijn geliefde, en niet goedkope, oude mascara. Ik ben nog steeds binnen de 3 maanden. Ik had deze mascara van mijn moeder gekregen en ik vind hem zo fijn dat ik moet zeggen dat het me pijn doet hem straks weg te moeten gooien.

Natuurlijk zullen mijn mascara’s die ik nu heb gekocht ook erg fijn zijn maar toch. Het is even slikken.

Ik doe mijn oude mascara pas weg als ik merk dat hij echt niet meer goed is, anders is het zonde ..

Even een kort artikel vandaag, ik ben ontzettend moe net thuisgekomen. Sorry morgen weer langer!

Hebben jullie ook weleens zulke mascara-drama’s ?

Liefs,

Nien

Geef een reactie

