Kleine shoplog

11 Mrt

P1030294

Zoals Eef al vertelde hebben wij dezelfde deo gekocht. Maar behalve dat kocht ik ook nog twee mascara’s. Hier laat ik ze eventjes zien !

Allereerst the Falsies Flared, een andere variant van The Falsies. Hierboven een grote foto, hij zou een speciaal borsteltje hebben. Ik ben benieuwd  wat deze zal doen voor mij wimpers.

P1030295

Hij bevat 10.6 ml, dat is 0.6 ml meer dan de meeste mascara’s. Dit vind ik wel een leuk weetje !

 

P1030299

Dan kocht ik nog deze van Bourjois, ik wil liever volume dan lengte voor mijn wimpers. Deze leek me daarom wel geschikt !

 

P1030302

P1030303

Als laatste kocht ik nog deze deo net als Eef !

Nu was mijn vraag aan jullie ;

Naar welke mascara zijn jullie het meest benieuwd ?

Liefs,

Nien

2 Reacties to “Kleine shoplog”

  1. deijsprinses 11 maart 2012 bij 18:12 #

    De eerste mascara. Ik heb al meerdere keren zo en zo gestaan om een mee te nemen maar ben dan toch weer voor een dure gegaan.

Geef een reactie

