8×4 soft kiss deodorant

11 Mrt

Deze week kochten Nien en ik allebei de nieuwe 8×4 soft kiss deodorant.Ik zocht nog een nieuwe deodorant en een vriendinnetje van ons zag deze met korting staan bij de Etos. Ze zijn nieuw, dus waren voor de helft van de prijs (1,50). Ik had eerst een andere vast, maar rook toen deze en die vond ik toch stukken lekkerder. Ik ging naar huis met een deo die, volgens de verpakking, een ‘romantische geur’ heeft. Nou, ik ben benieuwd!

De deodorant heeft een leuke, roze verpakking met lichtroze ‘kusjes’ erop. De rode en roze letters maken het girly geheel helemaal af.
En ja, de geur…
Hij ruikt lekker zoet en een beetje fris, ik vind de geur redelijk romantisch maar meer lieflijk. Vooral als je hem opdoet heeft hij echt zo’n ‘deogeurtje’, maar dit vind ik zelf wel prima.
Bij mij blijft de geur niet heel lang hangen, het kan natuurlijk per persoon verschillen.
En dan nu: helpt de deo goed tegen zweetgeurtjes?
Deze deodorant is vooral bedoeld om geurtjes te neutraliseren, maar ik zoek eigenlijk ook in een deodorant dat hij zorgt dat ik minder transpireer. Dit doet hij echter niet heel goed bij mij, ik moet zeggen dat ik altijd wel erg snel zweet (bleh!) , maar dit gaat hij niet erg tegen. Nogmaals, of hij bij iedereen zo werkt verschilt natuurlijk!

Kortom: voor 3 euro (op het moment voor 1,50 bij etos) is het een prima, lekker ruikende deodorant. Tegen nare geurtjes werkt hij prima, zoek je toch echt eentje die het transpireren tegengaat dan zou ik iets anders zoeken. Ik ben redelijk tevreden!

liefs, Eva.

20120311-153100.jpg

20120311-153105.jpg

20120311-153109.jpg

Geef een reactie

