INGLOT 3P Brush

10 Mrt

Een rib uit mijn lijf, en dat voor een kwast. Ja ik zou mezelf ook voor gek verklaren was het niet dat de kwast perfect is om mijn highlighter mee aan te brengen en ik een enorme kwasten freak ben. Helaas.

Ik legde mijn zuurverdiende geld op de toonbank en was verkocht.

P1030260

Deze  zijn, in tegenstelling tot de MAC kwasten, niet met de hand gemaakt. Helaas. Maar ik vind ze alsnog super zacht en fijn. Ze zijn gesteriliseerd bij het kopen en dus in principe gelijk gereed voor gebruik.

P1030262

De kwast komt in een plastic hoesje waar hij in beschermd word, heel handig voor als je reist.

P1030263

Hierna zit er nog een plastic hoesje om de kwast heen die de vorm mooi houd.

P1030266

Zonder hoesje is hij zo mooi. Er steekt misschien een enkel haartje uit maar de kwast is over het algemeen ontzettend compact en zacht. Het prikt absoluut niet. De verkoopster vertelde mij dat deze kwasten wel 10 jaar mee kunnen als je ze goed verzorgd. Dat mag ik hopen voor het geld.

P1030267

Het nummer van de kwast is 3P, geen idee waar dat voor staat.

P1030268

Van de zijkant kan je het compacte dunne van de kwast goed zien. Ziet er goed uit (:

P1030269

Zoals je kan zien is de kwast niet erg groot. Hierdoor is hij uitstekend om te gebruiken bij een highlighter of bronzer ( die ik niet gebruik).

Het handvat houd lekker vast en doet me denken aan MAC kwasten. De kwasten zitten er stevig in.

Dit is een geweldige kwast, goed dan nu het enige nadeel : De prijs. Ik was aan het denken en twijfelen in de winkel, maar besloot dat het niet zonder kon en ik telde er 22 (slik) euro voor neer.

Dit is absoluut niet iets wat ik voortaan vaak ga doen maar ik was er gewoon helemaal voor gevallen.

De kwasten, en andere kwasten van INGLOT, zijn te koop in de INGLOT store en in een paar V&D’s met een INGLOT counter. Voor een prijs van €22,00.

Liefs,

Nien

4 Reacties to “INGLOT 3P Brush”

  1. jessy 10 maart 2012 bij 16:46 #

    het lijkt me een fijne kwast maar wel erg duur ;$

    • nivabeauty 11 maart 2012 bij 16:07 #

      Hey !
      Hij is inderdaad ook erg fijn en helaas niet goedkoop haha !
      Liefs,
      Nien

  2. deijsprinses 10 maart 2012 bij 12:27 #

    Je bent gek ;)

    • nivabeauty 10 maart 2012 bij 13:18 #

      Hey !
      Daar heb je helemaal gelijk in, inpulsieve acties worden bij mij vaak gevolgd door de vraag waarom.
      Ik ben er wel heel erg blij mee, gelukkig !
      Liefs,
      Nien

Geef een reactie

