Een stralende huid.

9 Mrt

Laatst kreeg ik hier een vraag over. Want ieder van ons wil natuurlijk een natuurlijk stralende huid! Maar de vraag is hoe je dit bereikt. Dus hierbij wil ik jullie wat tips en tricks geven. Alle producten die ik gebruik zijn uiteraard vervangbaar voor soortgelijke producten.

P1030271

Zonder dat je make-up draagt hebben de meeste meisjes al een glimmende huid. Dit is niet het soort glimmen dat we willen, dit is het glimmen door vettigheid. Ik heb een droge huid en glim dus van me zelf weinig. Daarom moet ik af en toe wat maatregelen treffen hiervoor.

Allereerst ben ik gestopt met het gebruiken van foundation, dit is een product wat je huid meestal matteert. Ik ben toen begonnen met het gebruiken van een getinte dagcrème, deze maakt mijn huid ook mooi glanzend en zorgt voor een gezonde egale tint.

P1030275

Vervolgens kan ik dit afsprayen met een fixing spray. Deze zorgt er voor dat je make-up langer blijft zitten en het er natuurlijker uitziet. Ook geeft die ik gebruik nog een mooie glans. Deze wordt al snel minder heftig.

 

P1030277

Goed laten we over gaan naar de ogen. Het is mooi om, ook wanneer je geen ooglook maakt, een lichte en glimmende oogschaduw op te doen. Ook een lichte kleur in je binnenste ooghoek en op je wenkbrauwbot zorgen voor een heldere blik.  Hiervoor kan je een champagne, witte of licht roze kleur gebruiken. Alle lichte kleuren zullen wel voldoen.

 

P1030273

De lichte kleuren uit mijn INGLOT duo’s (:

Tenslotte is er dan nog een extra stap voor de echte shiners. Dit is een highlighter, een product wat ik weleens gebruik in plaats van mijn fixing spray. Deze breng ik aan op mijn jukbeenderen en zorgt voor een prachtige glow.

 

P1030278

 

P1030285

Van links naar rechts ; Mineralize Skin Finish – donkere kleur INGLOT – lichtere kleur INGLOT.

Wat doen jullie voor een mooie glow ?

Liefs,

Nien

5 Reacties to “Een stralende huid.”

  1. manonloisblogger 5 januari 2013 bij 21:45 #

    Wauw pretty, die getinte dagcreme lijkt me echt fijn! Welke kleuren nummers hebben de oogschaduw? Ze zijn er echt prachtig uit. <3! Lots of loves, Manon

  2. glasmetwater 9 maart 2012 bij 20:50 #

    Leuke post. Zo’n fixerende spray werkt die goed? Dat is even een vraagje haha :)

    • nivabeauty 9 maart 2012 bij 22:45 #

      Hi !
      Dankjewel (:
      Voor mij wel, ik merk wel een verschil als ik hem niet gebruik.
      Het trekt snel in en geeft een mooie finish, er zijn ook fixing sprays van Evian. Deze schijnen ook heel goed te werken en kosten een paar euro, misschien handig om te proberen !
      Liefs,
      Nien

Geef een reactie

