Opi did you ‘ear about van gogh (holland collection)

7 Mrt

Zoals Nien gister al schreef nam ze voor mij van het vliegveld een opi nagellakje mee. Waaaaaah, mijn eerste opi lakje! Een zeeer speciaal moment voor mij en mijn nagellakcollectie. ;)

Voor maar 11,20 was de prachtige kleur ‘did you ‘ear about van gogh?’ uit de Holland collectie van mij. Van mij helemaal alleen. Wauwie.

20120305-225436.jpg
Dat is ‘m jongens (meiden), bjoe-tie-foel!
Ik zat heel lang te twijfelen tussen de kleuren ‘ i have a herring problem’, ‘thanks a windmillion’ en deze. Ik was bijna voor de windmillion gegaan, maar bedacht me op het laatste moment nog dat ik toch liever deze had. En daar heb ik geen spijt van gehad, want wat een mooie kleur!
Dit is echt een kleur die bij mij past, ik ben dol op nude kleurtjes en dit is dan ook een kleur die bij vrijwel alles leuk staat. Het is een soort taupe/zand/bruin/grijs/huids kleurtje, ik kan het nog steeds niet helemaal goed omschrijven. Een beetje als van die grijsbruine modder, dat is het. Maar dan wel heeele mooie modder!

20120305-225842.jpg
Ik heb , eenmaal thuisgekomen, meteen mijn nagels gelakt. Ik moet zeggen dat hij erg fijn lakt, wat we ook wel mogen verwachten voor een lakje van normaal zo’n 14 euries!
Ook droogt hij best snel, je moet niet heel wild gaan doen (zoals ik wel deed…) maar hij blijft niet heeel lang nat.
Ik bracht twee laagjes aan en kreeg daarmee een perfecte dekking.

20120305-230257.jpg
En oh, ik hoop zoooooo erg dat hij goed blijft zitten! Mijn record van nagellak die mooi op mijn nagels blijft zitten is twee en een halve dag. NOG NIET EENS DRIE DAGEN!! Dat is toch belachelijk? Nou heb ik ech hele zwakke en droge nagels en dit helpt er natuurlijk ook niet aan. Maar de lakjes van opi schijnen heel goed te blijven zitten (die van Nien hield het een week vol! ) en met base- en topcoat geloof ik er heilig in dat hij op zijn minst wel vier daagjes kan blijven zitten. Ik heb hem op sinds maandagmiddag dus dat wordt turven, meiden! :))

20120305-230646.jpg
Ik ben als een pauw zo trots met mijn mooie nagellakje enkaat jullie uiteraard over een tijdje weten hoe hij me bevalt !

keep reading, meiden!
liefs, eef

Geef een reactie

