OPI Hot & Spicy

6 Mrt

P1030117

Het rechter lakje wou ik al een tijdje, een lang tijdje. Ik was op Schiphol en wou eigenlijk een lakje van de Holland Collection van OPI maar ik zag er geen waar ik van ging springen. Het linker lakje is van Eef die zal ze uiteraard ook reviewen ik heb ze alleen met z’n tweeën gefotografeerd. Sorry daarvoor.

P1030122

Hot & Spicy is de naam, en dat is hij zeker met een lekker felle kleur is hij helemaal summer proof !

P1030125

De kleur is niet oranje, niet rood en niet roze. Een mooie mengeling, ik was hier ook naar opzoek en ben er heel er blij mee. In de lakjes van OPI zit 15 ml wat redelijk veel is.

P1030134

Met een laagje heb je een heel lichte variant van de kleur, met twee laagjes dekte hij heel mooi en geeft hij dezelfde kleur als in het flesje. ( Niet ineens veel donkerder of lichter )

Ik had op vakantie geen base en topcoat mee. ( Jaja, shame on me !) Maar ik wou hem per se op doen. Hij droogde heel erg snel en ik had binnen een kwartiertjes twee laagjes redelijk goed aangebracht. Toen moesten ze nog drogen, dat ging redelijk snel. Uiteindelijk heb ik er tot vandaag mee rondgelopen zonder topcoat. Maandag de 27e deed ik hem op, en op een paar randjes aan de top van mijn nagel na zit de nagellak er nog prima op ! Ik ben uiterst tevreden.

De lakjes kosten normaal rond de 14 euro, wat best een duit is. Op Schiphol kun je ze halen voor €11,20 !

Liefs,

Nien

5 Reacties to “OPI Hot & Spicy”

  1. Amber 9 maart 2012 bij 19:20 #

    mooie kleur!
    hij lijkt een beetje op mijn mango madness van e.l.f.

    • nivabeauty 9 maart 2012 bij 19:21 #

      Dankjewel !
      Hij lijkt er inderdaad heel erg op, gelukkig heb ik Mango Madness niet zelf, haha.
      Liefs,
      Nien

  2. deijsprinses 6 maart 2012 bij 17:32 #

    Mooi kleur!

Trackbacks/Pingbacks

  1. Hello Summer! | NIVA BEAUTY - 30 mei 2012

    […] E.l.f Mango Madness: een superleuke oranje kleur, maar wel met een beetje koraal erdoorheen, deze is vergelijkbaar met de kleur Hot & Spicy van OPI (zie review) […]

Geef een reactie

