My blue suede shoes

6 Mrt

Ik was anderhalf jaar lang helemaal verliefd op mijn korte, bruine cowboylaarsjes. Ik droeg ze heel vaak en ze zaten ooh zo lekker. De zool, neus en binnekant van mijn laarsjes waren nauwelijks meer toonbaar, maar toch bleef ik dapper rondewandelen op mijn geliefde laarsjes. Tot de dag van vandaag. Vandaag geschiedde het moment dat ik mijn lieve laarsjes inruilde voor een nieuw paar. Een blauw paar, welteverstaan. Met een groot schuldgevoel tegenover mijn oude laarsjes, een zware tas en een lach op mijn gezicht liep ik de schoenenwinkel uit. Ik ben nu de trotse bezitter van een knalblauw paar cowboylaarsjes.

Ja, ik hoor jullie al denken; knalblauw? Wie gaat er nou rondlopen met knalblauwe laarsjes? Nou, ik dus. Aangenaam kennis te maken. Eef, blogster van nivabeauty. Dol op alles wat de naam Chocola, Make Up, Geld, Kauwgom, Boek, Kleding, Drop, Schoenen, Sieraden, Zon, Strand, Nagellak, iPod, Zee, Muziek, Sprite, TV, Zwembad, Film of Beste Vriendin draagt. Hopeloos verliefd op mijn kat Boefje en Expert In Verslapen. Lenzendraagster en in het bezit van een Vreselijke Rode Vervelend Zittende Bril (die ik overigens nooit draag). Ontzettend goed in het hebben van de slappe lach met vriendinnen en nog beter in Onzin Praten. Leerlinge van de jeugdtheaterschool en de Middelbare school. Ik kan een heuse dramaqueen zijn maar als het erop aan komt ben ik best nuchter. Mijn telefoon is een rode schuifmobiel en stamt uit het jaar 100000 voor Christus. Mijn favoriete smiley heeft een zesdubbele onderkin :))))))) ,het is me nog nooit gelukt al mijn 10 nagels in één keer netjes te lakken en…
Goed, ik dwaal af. Bij deze; aangenaam. Weten jullie ook meteen weer wat meer over mij.

Maar even on topic;
ik heb felblauwe, korte, suede (nouja, nepleer met het ‘zachte laagje’ aan de buitenkant) cowboylaarsjes gekocht en ik ben er superblij mee. (Toen ik ze aantrok dacht ik meteen aan dat liedje van Elvis Presley; My Blue Suede Shoes)
Het model lijkt verdacht veel op dat van mijn oude laarsjes, maar het grootste verschil zit hem in de kleine ‘bobbeltjes’ die in mijn oude laarsjes zaten en niet in deze. Oh ja, en de kleur natuurlijk.

20120305-222828.jpg
jep, dat zijn ze. Doet het al pijn aan je ogen? Ik heb ze voor het dramatische effect even op een rode stoel gelegd ;)

20120305-223136.jpg
Nouja, dat zijn ze dus. Het model is eigelijk heel simpel maar het blauw knalt er wel echt uit. Zoals jullie misschien al hebben gemerkt aan mijn nieuwe tasje , mijn sjaal en mijn shooltas (diehebben jullie nog nooit gezien, maar nou en) hou ik wel van gekleurde items. Lekker eyecatching. En volgens de nieuwste mode zijn knalkleuren he-le-maal in dit seizoen ;)

20120305-223408.jpg

20120305-223416.jpg

20120305-223420.jpg
Ze zijn van clic!, mijn vorige laarsjes waren ook van dit merk , ik vind dit een erg leuk merk, dit is denk ik mijn derde of vierde paar schoenen van dit merk. Het is een merk wat ook voor kinderen is (ja daarvan ben ik er ook een), maar niet te kinderachtig.

20120305-224354.jpg

20120305-224400.jpg
Dus als jullie binnekort een meisje op blauwe laarsjes zien rondbanjeren, dan weet je dat ik het ben. ;)

wat zijn jullie favoriete schoenen? Houden jullie ook van opvallende , felle accesoires of items in je kleding?
xx Eef.

4 Reacties to “My blue suede shoes”

  1. Amber 9 maart 2012 bij 19:22 #

    echt een superleuk artikel!
    en superstoere laarsjes!
    x

  2. deijsprinses 6 maart 2012 bij 17:34 #

    Ik heb zoveel favorieten. Ik zou niet kunnen kiezen. Als het maar hoog is!

    • nivabeauty 6 maart 2012 bij 19:47 #

      Hahaha, grappig. Oh , bij mij geldt juist; als het maar laag is! Ik ben echt een pinguin op hakken ;)

Geef een reactie

