Kadootjes!

3 Mrt

Van mijn ouders kreeg ik gister wat kadootjes. Geen beauty, maar toch leuk om te laten zien, lijkt me. Dus klik verder als je benieuwd bent naar mijn dingetjes van de h&m en uit amerika!

als eerste ging ik met mijn moeder en mijn zusjes de stad in. Ik kreeg nog wat voor mijn rapport en voor den paar keer oppassen op mijn zusjes en mijn moeder helpen.
Ik had ik mijn hoofd dat ik een felgekleurde, middel-grote tas wilde. Felgekleurd omdat dat eens iets anders en lekker opvallend is en middelgroot zodat ik hem handig spullen mee kan nemen (shoppen, eventjes de deur uit etc) zonder met een mega tas rond te lopen.
Helaas waren alle leuke tassen boven de 40 euro. Ik was wel bereid zelf wat bij te leggen maar vond het toch wel erg veel. En aangezien je snel uitgekeken bent op een hele felle en uitgesporken kleur, gaat de tas waarschijnlijk niet zo heel lang mee en vond ik het het geld niet helemaal waard. Na een winkel of vijf belandden we , zoals altijd, toch weer in de H&M. En zoals altijd ben ik daar iets beter geslaagd.
Ik was er inmiddels al uit dat een niet te dure, liefst gekleurde, middelgrote tas nuett ging lukken. We zagen twee kleine groene tasjes hangen. Allebei erg klein en erg leuk. Ze waren 10 en 13 euro, volgens mijn moeder kon ik ze voor dat geld niet laten hangen. Na zo’n 10 minuten twijfelen (die is wat moderner.. Maar die sluiting is leuker.. Die is praktischer.. Die kleur groen is leuker, die is wat tuttiger… Dat stofje is mooier…) waren we er eindelijk uit; het werd een vierkant, klein, frisgroen tasje van een soort suéde met een strakke , zilveren, vierkante sluiting. Maar toen…
Daar hing hij. Een groen tasje (ja, ik was in een groene bui) , iets groter dan de andere, groot genoeg om een portemonnee en nog wat spulletjes in kwijt te kunnen, handige voorvakjes… En daar ging ik weer.
‘deze is groter… Die staat leuker bij mijn jas… Deze heeft meer vakjes… Deze is duurder… Die is steviger’.
Er waren inmiddels weer 15 minuten voorbij toen ik eindelijk besloot dat het toch de grotere groene moest worden. 20 euro. één groot vak, aande binnenkant een zijvakje en ‘voor’ ook nog twee vakjes. Een lang, verstelbaar hengsel. Donkergroen nepleer. Zilveren details. Groot genoeg voor een aantal kleine spulletjes. Dit was De Perfecte Groene Tas.

20120303-001715.jpg

20120303-001721.jpg

We stonden nog even stil bij de sieraden toen mijn moeder twee grote, plastic armbanden om mijn pols schoof. Een zwarte en een (ja, daar heb je het weer…) groene. 8 euro. Ik vond ze erg leuk maar toch wel heel groot en opvallend. Maar mijn moeder is van mening dat als je iets leuks ziet, je het maar beter gewoon kan meenemen. (nou ben ik het daar niet helemaal mee eens, maar dit vond ik een goed excuus voor twee nieuwe armbanden). Dus deze gingen ook mee.

20120303-002521.jpg

20120303-002528.jpg

Als laatste zagen we nog een leuk setje gekleurde ringetjes voor vijf euro. Ik was de enige van mijn zusjes die de kleinste maat paste. Voor mij.

20120303-002615.jpg

Eenmaal thuis vroeg ik aan mijn moeder hoeveel ik haar nu terug moest betalen. Niets, zei ze. Ik had haar de laatste tijd veel geholpen en mijn rapport was ook goed. Superblij was ik, ik heb een superlieve mama!

En alsof ik niet genoeg verwend was, was mijn vader net terug uit Amerika. Hij had voor mij en mijn zusjes ook nog leuke cadeautjes meegenomen. Jaaaah!

20120303-002832.jpg

20120303-002858.jpg

20120303-002840.jpg
Ik kreeg een shirtje en een armbandje. (het t-shirt is in het echt iets meer geelgroen ipv knalgeel). Leuk shirtje voor de zomer. Hij is iets te wijd, maar dat maakt niet zoveel uit. Het armbandje kan je meerdere keren om je pols wikkelen en heeft een leuk panterprintje.

Kortom, ik ben heel erg verwend! Superlief, ik ben heel blij! :))

xx eef

2 Reacties to “Kadootjes!”

  1. glasmetwater 3 maart 2012 bij 19:07 #

    Ben grote fan van de twee dikke armbanden! :)

Geef een reactie

