TBS kortingskaart !

2 Mrt

We kennen The Body Shop allemaal wel, een lekkere winkel vol spulletjes en prulletjes. Laatst was ik er weer, ik kwam voor een Banane Conditioner en kwam thuis met een kortingkaart, douchegel en wat testers.

 

P1030106

Er was een korting op het hele assortiment dus ik was erg blij en kocht mijn conditioner, de verkoopster vroeg of ik een kortingspas had. Die had ik niet, dus vroeg ze me of ik er een wou. Ik keek mijn moeder aan, en besloot dat het toch wel handig was. Je mag als je onder de 16 bent nog geen pas kopen. Hiervoor moet je dus een ouder/iemand boven de 16 meenemen. De pas kost je 10 euro en op je verjaardag mag je een kado’tje uit zoeken voor 10 euro. ( de helemaal waarin je jarig bent) Superleuk ! Plus dat je altijd 10 % korting hebt en je nog speciale dingen krijgt bij je 4e keer 20 euro uitgeven en ook bij de 8ste keer.

Nog leuker werd het toen ze zei dat ik een gratis showergel mocht uitzoeken. De keuze was snel gemaakt, Eef had me verteld hoe fijn ze de Strawberry gel vond dus die nam ik. Blij liep ik de winkel uit met een conditioner, douchegel en kortingskaart dit alles voor €14,05 !

P1030113

Hebben jullie een kortingskaart van The Body Shop?

Liefs,

Nien

5 Reacties to “TBS kortingskaart !”

  1. Iris Venise 5 maart 2012 bij 18:20 #

    Die kaart is echt heel erg handig! Ik heb hem zelf ook. 10% korting op al je aankopen, dat wilt iedereen toch!
    Leuk geschreven!
    xx
    Iris

    • nivabeauty 5 maart 2012 bij 18:25 #

      Ahw, dankjewel !
      Jaa ik ben er ook erg blij mee. Vooral omdat je de 10 euro alweer terug krijgt doordat je in de maand dat je jarig bent een kado’tje mag uitzoeken van 10 euro.
      Echt een leuk concept, vind ik.
      Liefs,
      Nien

  2. Amber 2 maart 2012 bij 20:11 #

    leuk

  3. deijsprinses 2 maart 2012 bij 19:35 #

    Nog niet, weet zelfs niet of ze het in België ook doen maar het is nogal vieze marketing. Ze verleiden je om nog meer te kopen. Als je natuurlijk al veel koopt, zal dat niet echt een bezwaar zijn ;)

    • nivabeauty 2 maart 2012 bij 22:03 #

      Haha tja, dat is wel waar. Maar het is altijd leuk.
      En ik denk eigenlijk niet dat ik er veel meer door zal kopen.
      Maar je hebt wel gelijk (;
      Liefs,
      Nien

Geef een reactie

