INGLOT online !

1 Mrt

Het merk INGLOT is nu ook online te koop in hun eigen webshop. http://www.inglotnl.com/ Hier kun je makkelijk en veilig bestellen. Ik ben hier zelf op een paar producten gestuit die ik nog niet had gezien !

Ik zal jullie meteen eventjes mijn wishlist laten zien, ik heb me ingehouden !

Knipsel

Allereerst ben ik al tijden opzoek naar een goede oogschaduwbasis. Die van ELF leek in het begin goed maar nu irriteert hij mijn ogen en laat hij mijn make-up helemaal niet langer zitten !

base

Voor 10 euro wil ik deze gaan proberen, na hem uiteraard in de winkel uitgebreid bestudeert te hebben !

brushset

Voor in de zomervakantie lijkt het me heerlijk om een goede brushset te hebben. Je wil natuurlijk niet je hele grote kwasten meenemen. Plus dat ik er nog een leuk tasje bij krijg. Ik zit er hard over na te denken. Want 25 euro is niet niks !

loosepowder

Voor 15 euro per “bakje” krijg je een loose powder. Ik zit er sterk over te denken omdat mijn gezicht in de zomer vaak wat vettiger en mijn make-up gaat er sneller af. Tot nu toe ben ik er nog niet uit, wel moet ik zeggen dat het me oog gewoon een leuk product lijkt haha. Ik zal deze poeder ook nog even goed bekijken in de winkel.

Het leuk me wel leuk om jullie dit te laten zien omdat wij vaker producten van INGLOT laten zien.

Wat vinden jullie van INGLOT?

Liefs,

Nien

2 Reacties to “INGLOT online !”

  1. Amber 2 maart 2012 bij 20:07 #

    Ziet er goed uit!
    O, ik dacht dat je van je vriendinnen al een brush-setje had gekregen ;)

    • nivabeauty 2 maart 2012 bij 22:04 #

      Absoluut !
      En die heb ik nu ook mee genomen, maar het is ook niet voor niets een “wish”- list.
      Waarschijnlijk komt het er niet van haha (;
      Liefs,
      Nien

Geef een reactie

