Olijfgroene look

29 Feb

Van groen ben ik op zich niet een grote fan. Maar voor een olijfgroene kleur kan je me wakker maken. Je kan deze kleur aanbrengen op een licht en rustige manier, hierdoor zal het niet te druk worden. Ik breng mijn oogschaduw eigenlijk altijd op een soort gelijke manier aan, op deze manier komen mijn ogen namelijk het mooist uit. Kijken jullie mee ?

P1030075

Ik begin met de lichte kleur in dit duo. Een champagne kleur die iets meer naar goud dan naar zilver neigt.

P1030065

P1030075

Dan nu de donkere kleur, dit is een olijfgroene kleur met subtiele maar mooi glimmers erin. Deze breng ik aan aan de buitenkant van mijn oog. En lichtjes in de arcadeboog, ik houd er niet zo van mijn arcadeboog sterk aan te zetten dus die houd ik vrij rustig.

P1030070

P1030071

Dan nu alweer de laatste kleur, het is een hele simpele maar, naar mijn mening, mooie look. Hier gebruik ik een olijf/mosgroene kleur met lichte glittertjes erin.

P1030066

Als ik deze heb aan gebracht aan de buitenste ooghoek om deze net wat sterker te maken. Ben ik klaar. Het is een simpele look en zeer geschikt voor elke dag.

Wat vonden jullie van de look?

Liefs,

Nien

Geef een reactie

