Gliss Kur Liquid Silk Gloss Anti-Friss Serum

28 Feb

Al tijden was ik opzoek naar een goed Serum, ik wou eindelijk van mijn frizzy haar af. Maar dit was niet zo makkelijk, want welk serum was goed? Toen ik in de Etos was bleek er een heel erg handige actie te zijn op Gliss Kur producten en hier maakte ik natuurlijk gebruik van.

P1020954

 

Ik koos voor dit serum wat me wel aansprak omdat het mijn haar zachter en glanzender zou maken. Like !

P1020946

Het komt in een handig en makkelijk pompflesje wat een goede hoeveelheid product voor je hele haar verschaft. De geur is heel lekker schoon en zacht. Maar deze verdwijnt al snel weer na het insmeren. Wel vind ik het jammer dat het olie-achtige gevoel lang aan mijn vingers blijft zitten.

Het maakt mijn haar zeker zachter, niet heel veel glanzender en een stuk minder frizzy. Ik vind het een prima serum, maar wel te bedenken dat dit mijn eerste serum is en ik dus nog niet veel ervaring heb ! Het maakt mijn haar in ieder geval niet vetter en lelijk. Het geeft een mooi resultaat.

P1020951

Hier nog even een gebruiksaanwijzing. Erg handig, maar eigenlijk spreekt het meestal wel voor zich. Door de actie betaalde ik er maar €3,50 voor. Maar dat was door de actie “Twee Gliss Kur producten voor 7 euro’’

Het serum van Gliss Kur is voor €6,95 te koop bij o.a. Etos.

Wat voor serum gebruiken jullie?

Liefs,

Nien

2 Reacties to “Gliss Kur Liquid Silk Gloss Anti-Friss Serum”

  1. deijsprinses 28 februari 2012 bij 22:33 #

    Dus het maakt je haar punten niet vet?

    • nivabeauty 29 februari 2012 bij 18:27 #

      Nee ! Dat verwachtte ik eerst ook, maar dat is helemaal niet zo.
      Ik heb zelf het gevoel dat mijn haar zelfs minder vettig is (:
      Ik kan hem zeer aanraden.
      Liefs,
      Nien

Geef een reactie

