Wat neem ik mee op vakantie?

27 Feb

Vandaag ga ik op vakantie, heerlijk eventjes er tussenuit en uitrusten. Maar natuurlijk ga ik niet op vakantie met de nodige make-up spullen ! Ik heb een selectie gemaakt met mijn favoriete producten, hier kan ik niet zonder. (Tenminste dat houd ik mezelf voor (; )

P1030031

Al mijn spulletjes, ik vind het namelijk leuk om elke dag wat anders te dragen .. en daarvoor moet ik natuurlijk wel genoeg mee !

P1030034

Natuurlijk gaan mijn MAC oogschaduws (*klik* en *klik*)  en mijn blush mee. I love them !

P1030038

Al mijn INGLOT oogschaduws gaan mee, variatie is belangrijk voor mij. En hiermee kan ik zowel rustige als opvallendere looks maken (:

P1030042

Ook gaat mijn gel eyeliner mee, voor als ik een oogschaduwloze dag wil, haha.

P1030059

Ook mijn handcrème kan niet worden vergeten, met droge handen op vakantie? No way !

P1030040

Voor een speciale avond word Fix + ingezet, voor een mooie stralende glow.

P1030046

Mascara en lashprimer zijn ook van de partij, om mijn wimpers elke dag hun volle kracht te geven.

P1030053

Mijn favoriete lippenstift en lipgloss gaan ook mee, en natuurlijk wat vaseline !

P1030055

Een getinte dagcrème, concealer en een concealer die ik gebruik voor onder mijn oogschaduw. Ik heb namelijk heel erg duidelijk aderen op mijn oogleden.

P1030058

Een wimperkruller en een spiegeltje om te kijken hoe ik me opmaak als ik het wil bijwerken over dag. Ook een wimperkruller is niet mis om mijn wimpers soms wat meer krul te geven. ( Mijne ene oog heeft meer gekrulde wimpers dan de ander.. )

P1030060

Qua kwasten hou ik het vrij simpel, een oogschaduw kwast, eyeliner kwast en een 3-in-1 kwast ( voor highlighter, blush en bronzer). Hiermee kom ik prima uit voor mijn looks, gewoon een zakdoekje bij de hand houden om je oogschaduw kwast even te reinigen.

Wat nemen jullie allemaal mee op vakantie ?

Liefs,

Nien

Edit : Uiteindelijk heb ik een aantal spullen toch achter gelaten, toen ik aan het pakken was begreep ik hoe raar het eigenlijk was om dit allemaal mee te slepen.

Ik heb achtergelaten ;

– MAC Fix +

– Benefit You Rebel Lite

– MAC blush Peaches

– Barbara Hoffman wimperkruller

 

2 Reacties to “Wat neem ik mee op vakantie?”

  1. amber 27 februari 2012 bij 13:23 #

    Wow jij neemt best veel mee! Ik ben op vakantie voor ong 6 dagen en heb mee ; inglot oogschaduw duo, foundation, concealer pallette, mascara, zwart oogpotlood, eyeliner, wit oogpotlood, lipgloss, blush, lipbalsem/stift, nog een lipbalsem, oogschaduwprimer, poeder, poederkwast, foundationkwast, oogchaduwkwast, concealerkwast, wenkbrauwkwastje. En natuurlijk beautyproducten als bodylotion etc
    Mm okee, dat is eigenlijk ook best veel, maar het past allemaal in 1 klein makeup tasje
    Hihi

    • nivabeauty 28 februari 2012 bij 19:51 #

      Bij mij paste het ook in een klein tasje, misschien toch niet zo klein .. haha
      Liefs,
      Nien

Geef een reactie

