Pieces Nagellak

26 Feb

Pieces staat bekend om een kledingmerk, maar ze hebben ook nog eens leuke nagellakjes! Voor bijna geel geld krijg je ze al in veel verschillende kleuren !

P1030010

P1030011

De kleur Summer Yellow past natuurlijk wel met de zomer die gaat komen. Maar ook had ik nog geen geel lakje in mijn bezit en was ik wel benieuwd hoe dat eruit zou zien.

P1030014

Het kwastje is niet heel groot, gewoon een goede grote om mee te lakken. De lak ik vrij vloeibaar maar gelukkig niet té want ik kan er gewoon goed mee lakken. Het flesje ziet er mooi uit, ligt lekker in de hand en is makkelijk door zijn vierkante vorm.

 

P1030052

Na twee keer lakken kreeg ik dit resultaat, een goed dekkend kleurtje ! Het lakje blijft 2 à drie dagen op zonder chippen. Nou moet ik wel zeggen dat nagellak bij mij niet zo heel snel chipt, het zou dus kunnen dat het bij zwakkere nagels sneller chipt !

Voor zo ver vind ik het een fijn lakje dat er ook makkelijk af te halen is. Zeker een aanrader voor een feestje of dergelijken.

De lakjes zijn voor €3,95 te koop bij Pieces.

Hebben jullie lakjes van Pieces?

Liefs,

Nien

2 Reacties to “Pieces Nagellak”

  1. deijsprinses 26 februari 2012 bij 12:19 #

    Ik heb er nog niets van.. Catrice is goedkoper dus ik denk niet dat ik me er aan ga wagen :p

    • nivabeauty 26 februari 2012 bij 12:21 #

      Haha dat lijkt me een goed plan want volgens mij zit er nieteens zoveel verschil in !
      Liefs,
      Nien

Geef een reactie

