Again: mini shoplogje!

26 Feb

Eigenlijk kocht ik deze dingen woensdag al, maar aangezien ik die dag al een sholg had geplaatst en we de laatste tijd veel kleine shoplogjes hadden geplaatst, besloot ik even te wachten met de volgende shoplog. Toch wil ik jullie graag vertellen wat ik heb gekocht, dus hier is mijn kleine mini shoplog!

ik ging tijdens een tussenuur naar de DA om makeupremover te kopen en lieve Nien ging mee. Ik wilde graag een remover op oliebasis, dit vind ik voor mijn ogen fijner dan een melk. Nien liet me algauw deze van Dr. van der Hoog zien. Ze had hier goede reviews over gelezen en ik zelf vond hem er goed uit zien. Die twee vloeistoffen in één flesje vind ik altijd supergaaf en ook de verpakking zag er strak uit. Dr. van der Hoog heeft heerlijke maskers en is in mijn ogen een goed merk. Daarom besloot ik al gauw dat het deze werd. Hij was 7,50.

20120222-225725.jpg

20120222-225736.jpg

20120222-225752.jpg

20120222-225809.jpg
Dr. van der Hoog 2 fasen oog-en lipreiniging. Ook voor je lippen, klinkt goed!

20120222-225908.jpg
Natuurlijk keken we ook even bij de makeup en daar stuitte ik op deze oogschaduw van de DA. Het is een baked highlighter voor op je ogen, maar het eerste wat ik dacht was: ‘gezichtshighlighter!’. Ik wilde nog graag een witte, parelmoer glanzende highlighter voor op mijn gezicht, die niet te duur was. Eigenlijk had ik het al een klein beetje opgegeven, maar toen ik deze oogschaduw zag bedacht ik me dat deze groot genoeg is om er met een blushkwast in te gaan en op je gezicht aan te brengen. Hij staat lekker fris en mooi subtiel, het is precies de kleur die ik wilde, hij heeft een goed formaat en was maar 3,99.
Voor mij dus.

20120222-230331.jpg

20120222-230341.jpg

20120222-230357.jpg
Best veel pigment… Eenmaal op je gezicht geeft het een mooie glow en staat gelukkig niet te shimmery of glitterig. Ik ben hier erg blij mee!

het is niet veel, maar ik ben oh so happy met deze twee dingetjes! De make upremover is in eerste instantie erg fijn en de highlighter is ook erg mooi.

ten slotte heb ik nog een vraag vooe jullie:
wij plaatsen best vaak kleinere shoplogs met twee of drie producten. Vinden jullie het leuk om meerdere kleine shoplogs te lezen of hebben jullie liever dat we wachten tot we meerdere producten hebben en die allemaal samen in één artikel (of filmpje) laten zien? We zouden het fijn vinden als jullie dat laten weten bij de comments!
xx Eef.

Geef een reactie

