Lush Sugar Scrub

25 Feb

Laatst vertelde ik over een scrub van Lush die ik kocht. Mijn eerste Lush-product ! Wat was ik blij. Nu ben ik, na hem een week gebruikt te hebben, eruit of ik hem fijn vind!

P1020850

P1020852

De scrub komt in het wel bekende lushzakje. Hierin kun je hem bewaren tot je hem met water gaat vermengen. Het zakje ziet er vrolijk uit maar scheurt helaas wel vrij snel.

P1020856

De scrub is gemaakt van onder andere suiker. Dat is duidelijk te merken aan de substantie.

P1020857

De scrub is een halve maan, een leuke vorm. De mevrouw die mij hielp zei dat ik hem met een beetje water moest mengen om het effect te krijgen als wat ze in de winkel hadden om te testen. Als ik hem namelijk zo onder de douche mee zou nemen zou hij als sneeuw voor de zon verdwijnen. Een goede tip, want je zult zien dat ik dat had gedaan.

P1020974

Ik heb de scrub in een plastic bakje met een deksel gedaan, als ik hem een tijd niet gebruik zie je dat meteen. Alle “scrubdeeltjes” zakken dan naar beneden. Met een lepeltje roer ik dit dan om, en dan is hij klaar voor gebruik. P1020975

In de scrub zitten ook nog een soort zaadjes, of kruiden. Hij ruikt erg lekker fris, zoet en toch heel neutraal en zeep-achtig. Ik vind het moeilijk geuren te omschrijven, als je toevallig in de Lush bent raad ik je aan om even te ruiken.

P1020976

Dit is de scrub als ik hem van de bodem schep als ik hem nog niet heb doorgeroerd. Na even roeren is hij weer klaar voor gebruik. Hij maakt mijn handen heerlijk zacht en ik hoef dan niet meteen nog een crème te gebruiken, hij werkt heel erg verzachtend. De geur blijft lichtjes nog even hangen, niet storend maar lekker.

Ik kan deze scrub heel erg aanraden! Hij is trouwens niet alleen voor de handen maar voor het hele lichaam. Maar let wel op! Hij is niet geschikt voor het gezicht, hier is hij te ruw voor.

P1020978

Hij werkt super fijn, de reden dat ik nu mijn handen noem is omdat ik hem dagelijks meerdere keren gebruik. En onder de douche gebruik ik hem ook uitvoerig! Tijdens het scrubben verandert de substantie een beetje in een soort zeep, een zeep die ook nog eens scrubt ! Heerlijk (:

De scrub is te koop voor €4,95 en is te koop bij Lush.

Hebben jullie producten van Lush?

Liefs,

Nien

2 Reacties to “Lush Sugar Scrub”

  1. deijsprinses 25 februari 2012 bij 12:18 #

    Lossen de stukjes suiker niet onmiddellijk op in het sopje?

    • nivabeauty 25 februari 2012 bij 13:18 #

      Dat verwachtte ik ook, maar tot mijn grootste verbazing niet.
      Ik moet wel zeggen dat ik waarschijnlijk iet wat teveel water heb toegevoegd. Maar het wou niet zacht worden ..
      Liefs,
      Nien

Geef een reactie

