Lash accelerator update #1

25 Feb

In dit artikeltje vertelde ik dat ik de lash accelerator mascara test. Inmiddels is er alweer anderhalve week voorbij en update ik jullie over de stand van zaken (nouja, van wimpers). Benieuwd of mijn wimpers echt groeien? Lees gauw verder!

voordat ik begon met het gebruiken van deze mascara waren mijn wimpers ongeveer 1,3 cm. Heel precies meten lukte niet, maar ik hield een liniaal vlak boven mijn wimperrand en keek in de spiegel tot waar mijn langste wimper ongeveer kwam. Laatst heb ik op dezelfde manier gemeten, en deze keer léék het of de langste wimper 1,4 cm was. Maar heel zeker weet ik het niet. Het meten van je wimpers is ook niet echt makkelijk…
Ik zie verder geen verschil in mijn wimpers, ik heb niet het idee dat ze echt langer geworden zijn. Nee, verschil zie ik niet.
Eigenlijk had ik dit ook niet verwacht. Volgens mij is het gewoon een grote marketingtruc, maar volgens mij hopen we stiekem allemaal dat onze wimpers hiervan echt gaan groeien… Tot nu toe dus niet.
Volgens Rimmel zouden je winpers binnen 30 dagen 117% zijn gegroeid. We zijn nu op de helft en ik merk nog geen vooruitgang…!

natuurlijk hou ik jullie op de hoogte, maar ik kan denk ik al wel verklappen dat dit geen wondermascara is. Jammer. ;)
xx Eef.

4 Reacties to “Lash accelerator update #1”

  1. deijsprinses 26 februari 2012 bij 11:44 #

    Jammer maar dat hadden we wel gedacht :D

    • nivabeauty 26 februari 2012 bij 14:41 #

      Haha ja, inderdaad, ik had er niet veel van verwacht maar wel gehoopt! :)

  2. beauties 25 februari 2012 bij 15:33 #

    het is te mooi om waar te zijn :)

Geef een reactie

