NOTD: essence & miss sporty

24 Feb

Gisteren reviewde ik een essence nagellakje en vandaag leek het me wel leuk een kleine NOTD te maken met dat lakje. Kijk snel verder!

Nadat ik mijn nagels lakte met modern romance, vond ik het wel leuk er nog iets ‘bij’ te doen. Ik heb niet veel nagellak en allemaal een beetje in dezelfde kleurcategorie, daarom probeer ik creatief te zijn voor afwisseling. Daarom fleurde ik het lichtroze lakje op met een glitternagellak van miss sporty!

20120222-220702.jpg
Deze miss sporty nagellak stond bij de normale lakjes maar ik gebruik hem meestal als topcoat, hij is namelijk totaal niet dekkend en ik vind het een leuk extraatje in combinatie met andere nagellak.

20120222-220853.jpg
Zoals je ziet heeft de miss sproty lak een groter kwastje, dit vind ik erg fijn lakken.

Er komen best veel glitter van de lak af en ik vind de combinatie van de twee lakjes erg leuk!

20120222-221206.jpg

20120222-221216.jpg

20120222-221231.jpg

20120222-221245.jpg

ja , ik ben tevreden met mijn nagels en hoop dat de nagellak voor een keertje eens wat langer dan twee dagen blijft zitten. Wat vinden jullie ervan?
Liefs, eef.

2 Reacties to “NOTD: essence & miss sporty”

  1. deijsprinses 25 februari 2012 bij 14:04 #

    Ik hou niet zo van glitters alleen, maar da’s ieder zijn keuze. Pastel vind ik ook maar pastel :p

    • nivabeauty 25 februari 2012 bij 19:08 #

      Haha, ja ik hou soms van glitters, als ze maar niet too mich worden (iets wat je al wel snel hebt met glitters…) pastel vind ik zelf helemaal geweldig!

Geef een reactie

