Review nagellakremover sephora

22 Feb

Nog niet zo heel lang geleden kocht ik de sephora nagellakremover, maar ik heb hem onderhand wel lang genoeg om erover te oordelen. Ik vertel jullie wat ik fijn vind aan deze nagellakremover en of hij het geld waard is!

20120221-214957.jpg
Dat is ‘m, een rood potje met zwarte dop en witte en zwarte letters. Simepl, strak, maar van mij hadden ze het wel een iets leukere verpakking mogen geven.

20120221-215159.jpg
Er zit 75 ml in het potje en je kan hem 6 maanden bewaren.

20120221-215315.jpg
Vanwege de slechte kwaliteit van mijn camera kan je de lettertjes niet zien, maar dit staat er achter op het potje:

WE LOVE IT:
dermatologically tested and formulated wothout aceton or parabens
magic in a bottle: dip fingers into the foam and in 1 minute flat, <<no trace of nail polish>> … even the most long wearing ones
gentle on the nails

Kijk, geen aceton of parabenen, erg fijn! Wel staat alcohol op de tweede en parfum op de vijfde plek van de ingredientenlijst, dit kan alsnog wat uitdrogend werken voor je nagels maar ik heb daar totaal geen last van.
De nagellak is na eventjes draaien met je vinger weg, het is net meteen weg maar het afhalen van je nagellak kost maar een halve minuut.
De deksel van het potje is goed afsluitbaar, dus er kan geen nagellakremover uit.

De remover heeft wel een typische nagellakremovergeur, dit is niet heel er maar niet fijn natuurlijk.

Binnen in het potje zit een zwart sponsje met in het midden een ‘gat’. Daar moet je dus je vinger in steken. Het is heel vochtig van de nagellakremover binnenin, maar wanneer je je vinger eruithaalt droogt dit vrijwel meteen en is je magel weer kurkdroog.

pluspunten:
• de nagellakremoer werkt heel snel, binnen 2 tot 5 minuutjes heb je al je nagellak eraf
• praktisch, het is geen geknoei met watjes en geknoeide remover
• je kan dit altijd even snel doen; in bed (like me), in de bus, in de les (?)
• er zitten geen parabenen en aceton in, dus dit droogt je nagels niet uit.
• je kan hier best lang mee doen

minpunten:
• de geur
• de prijs (volgens mij €7,- of €7,50)
• het uiterlijk (had leuker gekund)
• alleen voor handen, teennagellak kan je hiermee niet verwijderen.
• er zit wel alcohol in

Tja, vijf pluspunten en vijf minpunten, zoals je ziet.
Ik vind dit een heel fijn en handigmproduct, ik vergat mijn nagellak er altijd af te halen maar nu kan ik het altijd even snel doen. Toch vond ik deze erg duur, bij de/het Kruidvat hebben ze volgens mij hetzelfde product van een ander merk stukken goedkoper , als dit inderdaad zo is ga ik die hierna halen. Want handig is het wel, maar het is wel een beetje een ‘luxeproduct’ en nogal aan de prijzige kant.

hebben jullie deze of zoiets? Hoe bevalt het? En zouden jullie dit product kopen?
xx Eef.

20120221-221328.jpg

20120221-221412.jpg

3 Reacties to “Review nagellakremover sephora”

  1. My Unrealistic Destination 23 februari 2012 bij 21:50 #

    ok die wil ik hebben ;d

Trackbacks/Pingbacks

  1. Kruidvat nagellakremover pads vs. sephora nagellakremover « NIVA BEAUTY - 18 mei 2012

    […] lees hier mijn review van de sephora nagellakremover! Delen:Vind ik leuk:LikeWees de eerste om post te […]

Geef een reactie

