Kleine shoplog

21 Feb

Zoals Nien al schreef waren we laatst eventjes in de stad, we gingen in eerste instantie naar de Mac maar liepen daarna ook nog wat andere winkels binnen. Ik heb twee kleine dingetjes gekocht die ik nu even laat zien.

als eerste een heerlijk zeepje van Lush! Ik wilde al een tijdje een lush zeepje en rook in de winkel het Miranda zeep, deze vond ik zo lekker dat ik heb meteen wilde kopen. Ik wilde eerst 50 gram , maar je moet op zijn minst 100 gram nemen. Het zeepje was 5,95 voor honderd gram, niet belachelijk duur dus ik ging ervoor. (de verkoopster gaf me trouwens een stuk van 104 gram, deze was €5,15.)

20120220-222013.jpg

20120220-222023.jpg

Het zeepje ruilt ontzettend lekker vind ik, lekker zoet, een beetje fruitig ook wel. Ik dacht iets van mandarijn en appeltjes te ruiken maar ik kan er ook totaal naast zitten, ik ben nooit zo goed met geuren omschrijven en herkennen.
Ik vind hem wel ontzettend lekker, ik liep er de hele dag nog aan te ruiken, haha.

20120220-222225.jpg

20120220-222230.jpg
Dit is ‘m, hij is geelachtig met gekleurde ‘stukken’ erin.

Ook gingen we maar River Island, een hele leuke winkel, maar ik was niet van plan kleding te kopen. Er stonden wel bakken met dingen als potemonnees, armbanden, snoepjes, zonnebrillen, makeup (van NYX, het is dus toch in de winkel te koop! Helaas spraken de gekleurde shimmer oogschaduwpaletten en bodyglitters me niet heel erg aan, daarom nam ik hier niks van mee. ) ook hingen ee onder aan de bakken tassen, van die stoffen shoppers. Ik zag een leuke met een strik en keek naar de prijs. 1 euro! Een eurootje voor een leuke en handige tas, deze kon ik niet laten hangen.

20120220-222635.jpg

20120220-222642.jpg

20120220-222651.jpg
Hij is cute toch? Gewoon een handige tas voor een middagje stad, sportkleding, voor naar het strand, voor een nachtje logeren of even boodschappen doen. Erg leuk!

dit was het alweer, hebben jullie dot soort producten of leuke dingen van deze merken?
X eef

2 Reacties to “Kleine shoplog”

  1. Amber 22 februari 2012 bij 16:51 #

    leuke tas!

Geef een reactie

