Etos kortingen !

21 Feb

Etos heeft weer flinke kortingen, op make-up maar ook op verzorging en haarproducten. Heerlijk om als beautyaddict even binnen te wandelen. Want toevallig had ik nog een nieuwe deodorant en serum nodig, en lieten deze producten nou net in de aanbieding zijn!

P1020957

Twee Gliss Kur producten voor 7 euro en 2 Bourjois deodoranten voor 4 euro. ( Normaal ongeveer €3,50 per stuk ! )

Ik was samen met een vriendin die toevallig dezelfde dingen nodig had dus we hebben het gedeeld, voor een serum en een deodorant betaalde ik uiteindelijk dus maar €5,50 ! Terwijl het serum op zichzelf al 7 euro kostte. Ik was natuurlijk erg blij maar werken de producten ook? Dat kan ik nu nog niet zeggen maar natuurlijk komen er wel reviews over!

Waar zijn jullie het benieuwds naar?

P1020936

Liefs,

Nien

Geef een reactie

