MAC Satin Taupe

19 Feb

Ik heb de oogschaduw nog maar net maar mijn mening is al duidelijk. Ik heb niet nog een tijdje nodig om mijn mening helemaal uit te werken. Nee ik weet het al zeker, deze oogschaduw ..

P1020841

 

.. is geweldig ! In deze review zal ik jullie laten zien waarom.

P1020842

Ik was al een tijdje opzoek naar een taupe-kleurtje, toen ik bij MAC stond had ik eerst de kleur Sable in mijn hand, een kleur die hier op lijkt maar meer naar bruin neigt. Twee ernaast stond dit juweeltje, deze was wat ik zocht !

P1020843

De doosjes zijn zo lief, zo schattig en klein. Niet dat ik deze oogschaduw binnenkort op zal maken, maar toch. De bekende matte verpakking van MAC, classy maar toch chique.

P1020844

Het is een Frost, dit betekend, volgens mij, dat er wel kleine glimmertjes in zitten maar niet zo duidelijk als bij een Lustre ( zoals bij Aquadisiac )

P1020846

Het is een grijsbruine kleur met een soort paarse tint, ook zie je dat hij niet matte is maar wel shimmery is, dit geeft een heel mooi effect.

P1020866

Wat een mooie kleur ik ben er helemaal gek op. Dit is de kleur die ik elke dag sinds ik hem heb aan de buitenkant van mijn oog heb gedragen. Hij kan heel rustig zijn maar als je hem wat dikker aanzet kan hij heel sterk zijn. Allebei heel erg mooi ! Hij is makkelijk te blenden en aan te brengen.

Het enige nadeel is natuurlijk wel de prijs, want voor een lieverdje als zit tel je wel €16,00 neer. Ik hem betaald met een VVV-bon die ik had gekregen, maar MAC is net een soort verslavend middel haha, als je er een van hebt wil je meer !

Ik ben er erg tevreden over, het enige nadeel vind ik toch wel de prijs.

Wat vinden jullie van de oogschaduw? Zouden jullie er het geld voor over hebben?

Liefs,

Nien

4 Reacties to “MAC Satin Taupe”

  1. deijsprinses 19 februari 2012 bij 15:08 #

    Mooi maar duur. Sleek heeft dezelfde soorten make-up en is pakken goedkoper.

    • nivabeauty 19 februari 2012 bij 15:10 #

      Zeker waar, maar kleuren via internet bestellen vind ik toch altijd moeilijk. Je weet nooit hoe hij bij je huid aansluit.
      Liefs,
      Nien

Geef een reactie

