Mini Shoplog !

18 Feb

Ik had voor mijn verjaardag nog van iemand VVV-bonnen gekregen. 2 van 10 euro ! Superleuk, er stond namelijk op dat ik ze in de bijenkorf kon inleveren. Natuurlijk was ik meteen aan het denken of ik ze ook bij bijvoorbeeld MAC kon inleveren.

Wel een grappig verhaal: Ik liep naar een MAC-verkoopster toe en vroeg of ik wat mocht vragen. Eerst keek ze me aan met zo’n “wat doe jij hier”-blik. Toen ze doorhad dat ik iets wou kopen was ze ineens heel aardig ..

Eef was zo lief om met mij mee te gaan en we hebben de Blushes, lippenstiften, lipglosses en oogschaduws bekeken. Bij de lippenstiften zag ik een hele mooie. Ik probeerde hem maar helaas was de kleur te licht voor mijn gepigmenteerde lippen. Wel leuk is dat de verkoopster aan wie ik vroeg of ik hem mocht proberen later nog even vroeg of de kleur goed was. Helaas niet dus.

Toen besloot ik voor een oogschaduw te gaan, tussen al die kleuren moest er natuurlijk wel een goede zitten. Het leuke aan mijn VVV-bonnen was dat ik geld terug kreeg. Dus ik hoefde me geen zorgen te maken over weggegooid geld.

Om een lang verhaal kort te maken heb ik uiteindelijk een kleur gevonden, waar uiteraard nog een review over komt, die ik jullie nu laat zien.

P1020845

Het is de kleur Satin Taupe, ik wou al lang een taupe kleur en dit was toch wel een erg mooie. Ik zat te twijfelen tussen deze en een wat bruinere variant. Toch vond ik deze mooier, die andere kleur leek te veel op mijn INGLOT duo.

Ik ben er erg blij mee en ben na het fotograferen meteen aan de slag gegaan. Wat een mooie kleur !

Nou had ik dus nog 4 euro over en ik had nog een euro mee dus ik en Eef besloten naar de Lush te gaan. We waren wat aan het rondkijken en toen probeerde ik een scrub, wat lekker ! Eef vond een zeepje, waar ze het ongetwijfeld nog over zal hebben.

 

P1020858

Het is een Sugar Scrub, hier komt ook nog een review over !

De oogschaduw was €16,00 en de scrub €4,95.

Hebben jullie al iets van Lush en/of MAC ?

Liefs,

Nien

4 Reacties to “Mini Shoplog !”

  1. deijsprinses 18 februari 2012 bij 15:41 #

    Oh, die scrub lijkt me fantastisch! Moet ik ook eens gaan halen!

  2. Amber 18 februari 2012 bij 15:07 #

    Mooi kleurtje!
    En nee, ik heb helaas niks van mac of lush
    x

    • nivabeauty 18 februari 2012 bij 15:29 #

      Hi !
      Dankjewel, jammer dat je niks hebt.
      Ik kan het zeker aanraden, maar het is natuurlijk maar net waar je naar op zoek bent (;
      Liefs,
      Nien

Geef een reactie

