Welke blogs volg ik?

17 Feb

Als beautylover volg ik zelf natuurlijk ook een aantal blogs. Dit doe ik op bloglovin’, ik vind dit superhandig, via de app op mijn ipod touch kan ik alle nieuwe artikelen heel makkelijk lezen. Hier vertel ik jullie wat mijn ‘bloggerslijstje’ is !

1. Beautygloss
Ik vind mascha zo’n leuk meisje! Ze schrijft leuk en gevarieerd, en beautygloss was eigenlijk de eerste blog die ik volgde. Ik heb volgens mij al haar youtubefilmpjes gezien, ik vind dat ze heel prettig praat en uitlegt in haar filmpjes, ze komt heel ‘vertrouwd’ over. Bovendien heb ik een beetje dezelfde smaak als Mascha en dat vind ik wel leuk. Klik hier om naar Mascha’s blog te gaan.
2. Beautygloss prive.
Hier verschijnen niet erg veel artikelen, maar ik vind het ook leuk deze af en toe te lezen. Klik hier voor mascha’s persoonlijke blog.
3. Miss lipgloss.
Ik vind Cynthia niet heel aansprekend, ze is een ander tiep dan ik maar wel een leuke meid. wat ik heel fijn aan haar vind zijn haar reviews. Ze geeft duidelijk aan wat ze vind, zet erbij wat de plus- en minpunten zijn, vertelt wanneer dit iets voor jou is en of ze het op nieuw zou kopen. Dit geeft een hele prettige indruk van het product. Klik hier voor Cynthia’s blog.
4. Beautylab.
Ik vind Serena wel een leuk meisje, ze is origineel en plaatst veel artikelen (vaak zo’n twee of drie per dag). Ze heeft heel gevarieerde artikelen maar daarvan gaat wel het meeste over beauty. Ook haar diy’s zijn erg leuk, al vind ik het wel jammer dat je dingen nodig hebt die soms moeilijk te verkrijgen zijn.
Klik hier voor serena’s blog.
5. Teskuh
Teskuh vind ik leuk omdat ze nog niet zo oud is. Dat geeft haar blog een fris inzicht. Ze schrijft niet alleen over beauty, ook over heel veel andere dingen. Soms vind ik haar artikelen wat saai, maar meestal valt dat mee. Ook is teske heel vrolijk en opgewekt. Wel vind ik het jammer dat ze maar één artikel per dag plaatst.
Klik hier om naar teske’s blog te gaan.
6. Veracamilla.
Vera vind ik zo’n leuk en lief meisje! Heel vrolijk en spontaan, daar hou ik wel van. Ze heeft meestal wel leuke artikelen, ze verzint vaak leuke originele dingen.
Klik hier om naar Vera’s blog te gaan.
7. LiveLifeGorgeous.
Willemijn en Martine zijn zo ontzettend leuk en grappig in hun filmpjes! Daar moet ik echt van lachen. Helaas vind ik hun artikelen niet heel bijzonder, zeker niet slecht en gewoon leuk om te lezen maar ze springen er niet echt uit voor mij. Verder vind ik hen wel allebei hele lieve en leuke mensen.
Ga hier naar de blog van willemijn en martine.

Dit waren de bekende beautyblogs, ik volg niet heel veel onbekende bloggers maar neem af en toe een kijkje bij andere blogs en plaats soms een reactie.
Wel heb ik een tijdje geleden today’s beauty op mijn lijstje gezet en haar volg ik nog steeds, maar haar artikelen vind ik niet zo heel levendig, op de een of andere manier. Er zitten wel leuke artikelen tussen en die lees ik dan wel.
En dan hebben we nog glas met water, zij komt vaak langs op onze blog (als je dit leest, hoi! ;), en daarom leek het me wel leuk om haar ook te volgen op bloglovin. Ik heb oer dag al wel zo’n 10 tot 15 nieuwe artikelen dus heb niet altijd evenveel tijd om alles te lezen. Maar als er artikelen zijn die me leuk lijken lees ik die wel altijd, en ik moet zeggen dat ik het erg knap vind hoe dit meisje al die foto’s bij elkaar zoekt en haar mening geeft over mode en celebs, iets waar ik zelf niet echt verstand van heb…;)

En tot slot breng ik hele avonden door met mijn ipod in bed, youtubefilmpjes kijkende. Ik kijk altijd als eerste de filmpjes die die dag online zijn gekomen , daarna kijk ik op youtube nog wat rond. Ik kijk oude filmpjes van de bloggers die ik volg, kijk filmpjes van amerikaanse of engelse bloggers en kijk af en toe een filmpje van een beginnend, onbekend bloggend meisje (zoals ik zelf eigenlijk, daar kan ik me meestal we in verplaatsen. ;)

zo , hehe, dit was mijn lijst. Ik zelf vind het best een lange lijst , ik volg een redelijk aantal bloggers en kijk daarnaast ook veel filmpjes.
Vinden jullie dat ik veel blogs volg? Hoebeel blogs volgen jullie? En welke? xx Eef

2 Reacties to “Welke blogs volg ik?”

  1. glasmetwater 18 februari 2012 bij 10:54 #

    Dankjewel, echt een leuk compliment. Jou blog vind ik ook geweldig hoor :)

Geef een reactie

