Ik test de lash accelerator mascara!

16 Feb

Ik gebruik sinds maandag de lash accelerator mascara!
Ik ben ontzetyend benieuwd naar de wimpergroei-formule en stiekem verwacht ik er niet heel veel van. Maar wie weet en werkt het!
Daarom zal ik af en toe een update plaatsen over de ‘lengte’ van mijn wimpers. Op het moment zijn mijn wimpers tussen de 1 en 1,5 centimeter, het is wat lastig meten maar ik ga het proberen bij te houden. Dus, over een paar weken zullen jullie meer horen, en als je vragen hebt of wacht op een update, laat het me weten!
X eef

4 Reacties to “Ik test de lash accelerator mascara!”

  1. Phien 18 februari 2012 bij 14:40 #

    spannend!

  2. deijsprinses 16 februari 2012 bij 22:33 #

    Stiekem hoop ik dat het werkt :p

    • nivabeauty 17 februari 2012 bij 11:37 #

      Hahaha, ja ik hoop dat het werkt maar denk van niet eigenlijk…;)

Geef een reactie

