Winterverschijnselen.

13 Feb

Winterverschijnselen, hiermee bedoel ik: kapotte lippen, verkoudheid en rode neuzen. Ja van deze drie dingen heb ik volop last, bah dat vind ik het grootste nadeel van de winter.

Meestal word ik rond deze tijd van het jaar heel erg verkouden, iedereen in de klas zit te snotteren maar ik heb toch altijd het gevoel alsof ik het hardst snotter. Als ik op school aankom checken ik en Eef altijd even elkaars neuzen en oren, zijn ze knalrood of valt het mee?

Ook heb ik erg last van kapotte lippen, hier heb ik nu een soort oplossing op: Vaseline smeren tot je er bij neer valt. Voor mij helpt het, gewoon smeren voor je de kou in gaat en je zult een verschil merken ! Ook scrub ik mijn lippen eens in de twee dagen en probeer ik van alles en nog wat om ze weer mooi te krijgen.

Verkoudheid is een van de dingen waar ik echt een hekel aan heb, het eeuwige gesnotter en het duffe en ziekige gevoel dat je alsmaar hebt. Vaak word ik heel moe van verkouden zijn, van al het gesnotter en gesnuif. Winter heeft zo zijn leuke kanten  maar er zijn absoluut ook nadelen als je het mij vraagt.

Sneeuw is nog iets waar je niet omheen kunt als je aan de winter denkt, sneeuw is leuk voor sneeuwballen gevechten en dergelijken maar als het dan een beetje smelt en een vieze grijze drab word, hoor je mij niet juichen !

Hebben jullie last van winterverschijnselen?

Liefs,

Nien

Geef een reactie

