Rimmel mascara’s

11 Feb

Bij de (het?) Kruidvat was deze week een actie; op alle Rimmel mascara’s 1+1 gratis. Aangezien ik binnekort een nieuwe mascara wil (ik gebruik nu eentje van elf) en dat er waarschijnlijk eentje van Rimmel ging worden, greep ik mijn kans!

20120211-164320.jpg

Dit zijn ze, ik nam de lash accelerator en de extra super lash mee.
De lash accerator zou je wimpers binnen 30 dagen 117% langer laten groeien. Klinkt bijna te mooi om waar te zijn!
Ik ben heel benieuwd.

20120211-164601.jpg
De extra super lash belooft je wimpers voller te laten lijken. Ook blijft deze mascara 12 uur lang zitten, volgens Rimmel. Deze wilde ik al voordat ik hem kocht, hij was maar 10,- volgens mij en deze leek me wel wat.

20120211-164736.jpg
De mascaa’s waren, als ik het me goed herrinner, 10 en 12 euro. Niet eens zo duur voor een (hopelijk goede) mascara van een drogisterijmerk! Ik moest voor deze twee 11,50 afrekenen, hoe ze de korting / actie nou helemaal hebben ingevoerd weet ik niet, want 11,50 is geen 50% korting, en geen een van de twee mascara’s had die prijs. Nouja, veel hoefde ik niet te betalen voor twee masara’s!

20120211-165117.jpg

20120211-165127.jpg
Ik ben blij met deze mascara’s en zal er binnenkort een gaan testen. Wanneer weet ik nog niet precies, ik gebruik nu sinds een paar dagen een mascara van elf, deze maakt mijn wimpers redelijk zwart maar geeft verder niet heel veel effect. Ja, wat verwacht je ook voor twee euro… Ook twijfel ik over de kwaliteit, tot nu toe heb ik geen last , irritatie of korreltjes van deze mascara gehad maar ik wil wel altijd voorzichtig met mijn ogen doen, helemaal omdat ik lenzen heb.
Ik ga dus even aanzien hoe de elf mascara bevalt en ga daarna aan de rimmel.

20120211-165455.jpg
Ik heb besloten de lash accelerator als eerste te gaan testen, hier waren ik en mijn vriendinnen het meest benieuwd naar. Laat maar weten naar welke mascara jullie het meest benieuwd zijn!

20120211-165615.jpg
hebben jullie ervaring met (deze) rimmel mascara’s? Hoe bevielen ze?
Liefs, Eef.

4 Reacties to “Rimmel mascara’s”

  1. Amber 11 februari 2012 bij 20:05 #

    Hoi!
    Ja, ik ben ook benieuwd naar die mascara die je wimpers 117% laat groeien!
    maar jaa, moeilijk om te meten natuurlijk …
    ik heb niet ervaring met deze 2 mascara’s. wel met een andere van rimmel, een rode, ik weet even niet meer hoe die heet. Ik ben er matig tevreden over.
    x

    • nivabeauty 11 februari 2012 bij 20:36 #

      Hmm, ja ik ook!
      Haha tsja meten is inderdaad lastig, ik weet ook niet hoe ik dat ga doen. ;)
      Okee, ja die zag ik ook hangen. Jammer, ik hoop eigenlijk weld at de mijne echt goed zijn… Ik hou je op de hoogte!:)
      X eef

  2. deijsprinses 11 februari 2012 bij 18:03 #

    Ik vrees ervoor dat je wimpers niet 117 procent zullen groeien, maar ik ben ook het meest benieuwd naar de eerste. Dat ik die actie gemist, lap!

    • nivabeauty 11 februari 2012 bij 18:07 #

      Hahaha nee ik denk het ook niet, daarom ben ik ook zo benieuwd. Het zo net zo goed een verkooppraatje kunnen zijn… Denk er serieus aan om echt een onderzoek uit te gam voeren en, wanneer ik deze mascara gebruik, mijn wimpers elke dag op te gaan meten. ;)
      Ik weet niet tot hoe lang de actie loopt maar misschien dat je de mascara’s nu nog kan halen bij de/het Kruidvat?
      Xx eef

Geef een reactie

