INGLOT AMC Lipgloss 542

11 Feb

Laatst vertelde ik jullie dat ik een AMC lipgloss had gekregen voor mijn verjaardag. Vandaag, een week later, ben ik klaar om te reviewen. Na hem bijna elke dag gedragen te hebben denk ik dat ik er toch wel uit ben.

 

P1020643

Zoals ik al had verteld is deze gloss speciaal, wat is er speciaal aan? Het is een soort parelachtig effect, hij verkleurd en word alle kleuren van de regenboog. Ik was hier helemaal weg van. Maar vond €16,00 toch wel erg duur, gelukkig hadden mijn lieve vriendinnen dit wel voor mij over.

 

P1020635

Nummertje 542, ik vraag me altijd af waar die nummer voor staan. Misschien gaat het wel over alle producten die ze hebben..  Helaas geen naam, jammer.

P1020634P1020644

De kleur is heel erg mooi, op je lippen zie je vooral een mooie glans en een roze kleurtje. Geen glitters, wat ik wel fijn vind want die blijven vaak zitten bij mij.

P1020636

Hij is strak verpakt, met doorzichtig en zwart. Handig dat je kunt zien hoeveel er al uit je gloss is. De verpakking sluit heel goed af, het laatste stuk vergt echt meer kracht. De lipgloss wordt met een sponsapplicator aangebracht en gaat niet makkelijk lekken. Het nummer is ook aangegeven op de onderkant.

P1020781

Ik vind dat hij het geld waard is, het is natuurlijk anders als je hem cadeau krijgt. Ik denk dat hier later nog een artikel over komt, als hij wat leger is en ik kan beslissen of ik hem opnieuw zou kopen. Tot zo ver ben ik ontzettend tevreden ! Hij plakt, glittert en morst niet en geeft een mooie glans en kleur. Like !

De Lipgloss is alleen  te koop bij de INGLOT stores en bij de counters is sommige V&D’s en kost €16,00.

Hebben jullie al een AMC lipgloss?

Liefs,

Nien

4 Reacties to “INGLOT AMC Lipgloss 542”

  1. My Unrealistic Destination 12 februari 2012 bij 18:33 #

    ok ik ben verliefd op die lipgloss.

    • nivabeauty 12 februari 2012 bij 18:55 #

      Hi !
      Haha, ik ook. Leuk dat je hem ook mooi vind.
      Liefs,
      Nien

  2. beautiesatwork 11 februari 2012 bij 11:53 #

    heb nog geen product van dit merk :)

Geef een reactie

