Re-review maybelline mascara

10 Feb

Alweer een paar maandjes gebruik ik de great lash blackest black mascara van maybeline</a. Ik heb hem zelfs al een tijd geleden gereviewd en daarin zei ik dat het een goede mascara is maar dat hij niet heel bijzonder is. Ik heb hem een lange tijd gebruikt en ben toen overgestapt naar een andere mascara. Nu gebruik ik hem weer, maar ga hem weggooin omdat ik hem gewoon veel te lang heb. Maar voordat ik hem weggooi, wat vind ik nou van deze mascara ?
daarom presenteer ik jullie: een re-review van de Maybelline great lash blackest black mascara!

Dit is ‘m. De mascara is gewoon een simpele mascara zoals alle andere, deze belooft je wimpers extreem zwart te maken. Ik kocht deze een paar maanden geleden samen met Nien. (zie dit artikel).
Maar laatst zat ik nog eens na te denken, en eigenlijk vind ik deze mascara wat tgenvallen. Hij maakt mijn winpers zwart, maar that’s it. Voor het effect wat ik met mijn oude mascara kreeg (overigens ook van maybelline), moet ik met deze mascara vier keer over mijn wimpers. Niet erg handig dus!
Of het aan het borsteltje of aan de mascara zelf ligt weet ik niet, maar ik vind hem gewoon niet fijn. Ook aanbrengen gaat op de één of andere manier elke keer mis bij deze mascara, terwijl ik daar normaal echt nooit last van heb.
Ik weeet het niet, het is ‘m gewoon niet helemaal. Als je van een supernatuurlijke look houdt is dit misschien wel wat, maar verder doet hij niet veel voor mijn wimpers. Hij maakt ze niet langer, geeft geen volume, hij zorgt alleen dat ze zwart worden. Ik moet overigens wel zeggen dat hij mijn wimpers redelijk zwart maakt, vaak heb ik toch nog meerdere laagjes over maar dan heb ik ook wel zwarte wimpers.
Het kan natuurlijk dat deze mascara niet meer goed werkt omdat ik hem al een hele tijd geleden heb geopend, maar verder ziet hij er nog prima uit, ruikt niet vreemd, brokkelt of korrelt niet, is niet uitgedroogd en heeft geen rare substantie. Of het dus echt daar aan kan liggen weet ik niet.
Misschien dat deze mascara ook een beetje tegenvalt omdat ik hiervoor een mascara gbruikte die ik erg fijn vond (die van maybelline, the falsies), en daardoor deze applicator en mascara zelf niet gewend ben.

De verpakking en vormgeving vind ik wel heel leuk, de verpakkig ziet er heel vrolijk uit met het roze en groen, en de naam van de mascara vind ik leuk bedacht. Ook de prijs valt erg mee, hij was volgens mij 10,50.

Maar goed, het komt erop meer dat ik deze mascara niet echt geweldig vindt, heel slecht is hij zeker niet maar er zijn veel betere mascara’s te krijgen.
ik schrijf deze re-review trouwens niet om dit product de grond in te boren, ik wil alleen even laten weten wat ik nou van deze mascara vind, na een lange tijd gebruiken. En omdat de vorige review niet helemaal klopt met hoe ik nu over dit product denk, wilde ik dat ook even rechtzetten.
Ik hoop dat jullie wat aan dit artikel hebben, het is natuurlijk wel wat persoonlijk, het kan prima dat jij dit een hele fijne macara vind!
Hebben jullie ervaring met deze mascara? Wat vond jij evan?
Liefs, Eef.

20120209-225832.jpg

20120209-225926.jpg

2 Reacties to “Re-review maybelline mascara”

  1. Phien 10 februari 2012 bij 18:11 #

    Hoi!
    Leuke blog!
    Wel raar dat dit een link geworden is…

    gr Phien

    • nivabeauty 11 februari 2012 bij 00:27 #

      Dankjewel phien!
      Ja inderdaad, ik denk dat er iets mis is gegaan met het linken… Mijn excuses!
      Lies eef

Geef een reactie

