Obsessie: Make-updoosjes.

9 Feb

Ik vind het geweldig om producten in een doosje te krijgen, het ziet er mooi en verzorgt uit. De meeste mensen doen niet zoveel met deze doosjes of gooien ze zelfs weg. Niks voor mij, ik bewaar ze allemaal. Sinds ik Posie tint heb ben ik al mijn doosjes gaan bewaren. En af en toe haal ik ze eruit en bekijk ik ze, dolgelukkig.

P1020750

 

 

P1020754

Mijn MAC oogschaduw en blush.

P1020755

Posie Tint en AMC Lipgloss van INGLOT.

P1020757

MAC Fix + en Collistar Supermascara Estremo.

P1020756

YouRebel Lite van Benefit en mijn twee INGLOT oogschaduws. (*klik* en *klik*)

Nou dit waren ze dan, al mijn doosjes. Vonden jullie het leuk?

Hebben jullie ook een soort gelijke obsessie of een andere?

Liefs,

Nien

6 Reacties to “Obsessie: Make-updoosjes.”

  1. axelleeee 9 februari 2012 bij 23:20 #

    ik gooi ze eerlijk gezegt meteen weg zo van die doosjes, maar de dozen van parfum paketten hou ik wel altijd bij :D

    • nivabeauty 10 februari 2012 bij 11:31 #

      Hi!
      Jaa die bewaar ik ook maar hier heb ik er niet zoveel van. Wel leuk om die te bewaren.
      Liefs,
      Nien

  2. deijsprinses 9 februari 2012 bij 16:58 #

    De mooiste doosjes kan ik ook niet weggooien. Al kijk ik er nooit naar of heel erg zelden. ;)

  3. amber 9 februari 2012 bij 13:08 #

    Ziet er idd leuk uit !
    Nog ff doorsparen voor een grote verzameling!
    Ik spaar van die test-parfummetjes weet je wel ;)
    X

    • nivabeauty 9 februari 2012 bij 13:14 #

      Dankjewel !
      Jaa ik zal zeker nog doorsparen.
      Ik heb ook een aantal testparfumetjes,
      maar het is geen noembare collectie.
      Wat leuk dat je dat spaart.
      Liefs,
      Nien

Geef een reactie

