Rimmel Kate lipstick + Miss Sporty oogschaduw

8 Feb

Ik wilde er al een tijdje één: een rimmel london kate moss lippenstift. Toen er vorige week een actie bij Etos was waardoor alle rimmel lipsticks maar 5 euro waren, zag ik mijn kans schoon. Ik keek op internet naar kleuren en reviews van de lipsticks en was er al snel uit welke kleur ik het mooiste vond: nummer 7.
Maar helaas, ik had vorige week echt geen tijd om langs de etos te gaan. En had ik een keer tijd, had ik te weinig geld mee. Dus ben ik maar de dag erna gegaan. Nu kostte de lipstick 9,45. Superjammer van de gemiste kans, maar ik ben alsnog ontzettend blij met deze lippenstift. Kleur 7 vind ik inderdaad erg mooi en het is een fijne lipstick!

20120207-182337.jpg

20120207-182351.jpg
In de etos waar ik was, stond er een miss sporty schap naast de rimmel make-up. Vroeger kocht ik wel eens wat van miss sporty, maar nu eigenlijk nooit meer. Toch viel mijn oog op een bak met allemaal oogschaduws met 50% korting. Ik keek naar de prijs: nu waren ze maar twee euro per stuk! Ik zag meteen een leuk oogschaduwtje, eentje met paars en bordeauxrood. Niet te opvallend, maar wel supermooi! Ik nam hem mee, en, lucky me, de verkoopster rekende er maar 1,- voor ipv 2,-.

20120207-200158.jpg
Ik verwachtte er niet veel van, maar deze heeft verrassend veel pigment! De highlighter en grijze kleur zijn heel lichtjes, maar de donkere kleuren hebben best goed pigment. Ik ben er tevreden over!

20120207-200336.jpg

20120207-200346.jpg

In totaal rekende ik dus 10,45 af. Niet belachelijk veel voor een mooie en goede lipstick en leuk oogschaduwtje. Ik zal de producten vast ooit nog eens reviewen, maar eerst ga ik natuurlijk volop testen! ;)

Liefs, Eef.

Geef een reactie

